به گزارش تجارتنیوز، بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، قرار بود نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه “الف” بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله شود. که پس از ثبت سفارش در زمان تعیین شده و کشف قیمت در محدوده بالای ۹۰ درصدی، سفارشات از سوی ناظر لغو و بازگشایی به روز معاملاتی بعد موکول شد.
زمان بازگشایی شستا چه روزی است؟
|
بر اساس اعلام ناظر بازار، قرار بود نماد شستا پس از افشای اطلاعات بااهمیت گروه الف امروز از ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه معاملاتش را از سر بگیرد که با ابطال معاملات، بازگشایی به یکشنبه موکول شد.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- پزشکیان: ایران و پاکستان در آرمانها و امیدها اشتراکات عمیقی دارند
- تشریح برنامههای گمرک در خصوص کریدورهای ترانزیتی/ کریدور سبز برای افزایش حجم ترانزیت
- سناریوهای جدید برای افزایش اعتبار کالابرگ/ بالاخره مبلغ کالابرگ افزایش میباید؟
- قالیباف با علی اف دیدار کرد
- ترامپ: پول ایران را برای کشاورزان آمریکایی آزاد میکنیم
- سرمایهگذاری ۵ میلیارد دلاری اسکاتک نروژ در مصر؛ توسعه انرژی خورشیدی، بادی و مراکز داده سبز
- وال استریت ژورنال به نقل از منابع خود: در اتاق مذاکرات سوئیس، لحظات تنش آلود شدیدی رخ داد؛ قالیباف در واکنش به توییت ترامپ، ونس را به شدت مورد سرزنش قرار داد
- رویترز: نخستوزیر قطر در عمان درباره برگزاری گفتوگوهایی میان ایران، کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس و عراق پیرامون تنگه هرمز رایزنی میکند
- هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد
- بانک مرکزی سقف صدور واحدهای صندوقهای ارزی را تعیین می کند
- در مسیر جام جهانی ۲۰۲۶ / بخش بیست و چهارم: اقتصاد ورزش اتریش؛ صنعت فوتبال صادراتگرا با رویکردی نوین در مدیریت استعداد
- تراستیها موقتا از تجارت نفت ایران کنار میروند
- 26 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد
- «کرک اسپرد» ترامپ را رسوا کرد
- یمن حلقه گمشده در معماری جدید امنیتی خلیج فارس / چگونه بحران تنگه هرمز توجه خلیج فارس به یمن را افزایش داد؟
اقا قرار بود باطلکنید چشم دیدن نداشتید پس چرا بدون دامنه بازش کردین لااقل +۵باید میخورد من که از حقم نمیگذرم واقعا که قانون خودتونم قبول ندارید
شستا دلم واست تنگ شده???دلم برای اخلاق روزهای اولت تنگ شده
من امروز ۳۵۰۰۰۰۰۰۰۰ میخرم از شستا افزایش سرمایه داره تو این هفته
تونستی بخری خبرمون کن
کی عرضه شستاشروع میشه
شستا.فقط وفقط.متعلق.کارگران.بازنشسته.هاست.چرا.بایستی.حراج.شود.اصلا عدالت.نیست
والا کسی نیس صدای این کارگرهارو بشنو
منم موافقم باید شستا اول به کارگرها عرضه میشد
شستاست که نشون میده بورس حباب داره یا نه
اما من فکر میکنم تا دولت تمام پول ملت رو تو بورس نکشیده
و تمام شرکتهای زیانده شو مثل پدیده ، خساپا ، صندوق های بانکها ، هلدینگها و باشگاه پرسپولیس و استقلال رو نفروشه
فعلا بورس سود میده پس نگران نباشید
علت اصلیش اینه که نمیخوان مردم سودکنن کسی هم جوابگونیست
عملا” فلج کردن سهام !!!
چی شد که از 100 درصد بدون محدودیت نوسان سهم رو به 5+ رسوندن ؟ این یعنی چی؟
اگه قرار بود اینجوری بشه پس چرا دیروز با 5+ باز نشد
همین جوری حق سهامدار رو ضایع می کنید و هیچ کسی هم نمیتونه پیگیر باشه
تا این تازه وارد ها بخوان بورس یادبگیرن ما اهالیه قدیم بازار کچل میشیم
نکشیمون قدیمی?هر چی تازه وارده اومدن از اعضای تازه واردتر انتقاد میکنن
مراقب باش پس کچل نشی آخه کچل قشنگ نیست هاااا
بابا قدیمی…جا افتاده