کد مطلب: ۶۶۲۴۴۸

یارانه‌های جدید کی قابل برداشت است؟

یارانه‌های جدید کی قابل برداشت است؟

وزارت رفاه اعلام کرد موضوع یارانه‌ها در حال بررسی است و به محض اینکه بررسی‌ها تمام شود، امکان برداشت فراهم می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از آنجاییکه یارانه‌های جدید واریز شده است اما امکان برداشت آن وجود ندارد و وزارت رفاه اعلام کرد موضوع یارانه‌ها در حال بررسی است. مخاطبان می‌خواهند بدانند بالاخره امکان برداشت یارانه‌ها کی فراهم می‌شود.

به نقل از اقتصاد آنلاین ، هفته پیش بود که یارانه جدید رئیسی برای عده‌ای که یارانه خود را در مرحله اول دریافت نکرده بودند، واریز شد؛ اما یارانه واریزی قابل برداشت نبود و افراد نمی‌توانستند از آن استفاده کنند و یکی از سوالات مهمی که مطرح است، زمان برداشت یارانه است.

سیده طیبه حسینی، سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پرداخته است؛ وی در پاسخ به این سوال که یارانه جدید رییسی کی قابل برداشت می‌شود، گفت: وزارت رفاه به ما تاریخ دقیق واریز یارانه‌ها را اعلام نکرده است.

او ادامه داد: فعلا اعلام کردند که موضوع در حال بررسی بوده و به محض اینکه بررسی‌ها تمام شود، به ما ابلاغ می‌کنند که ما بتوانیم امکان برداشت را فراهم کنیم.

حسینی ادامه داد: مساله دیگر این است که وزارت رفاه در سامانه حمایت قسمت دیگری را باز خواهد کرد که افرادی که تقاضای بازبینی داشتند بتوانند مدارک و مستندات خود را ضمیمه کنند؛ این موارد کمی زمان‌بر است؛ به محض نهایی شدن، امکان برداشت فراهم خواهد شد.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در پایان اظهار داشت: افرادی که یارانه‌ آن‌ها قطع بوده به دریافتی‌ها اضافه خواهند شد؛ همچنین برخی از افراد که جدیدا ثبت‌نام کردند نیز یارانه دریافت خواهند کرد. زمانی که اطلاعات افرادی که جدید ثبت نام کردند، بررسی شود، برای آنان نیز یارانه واریز خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بریز مردم دیگه دارن وسایل خونه میفروش خرج مخارشون

  • ناشناس

    مگرچقدرطول میکشه این بررسیها سرکارمون تزارین

  • ناشناس

    بااین یارانه سیصد تومانی فقط یک روغن میشود یارانه قبلی بهتر بود جنس خامه قیمت مناسب تربود

  • ناشناس

    مردم‌با‌سیلی‌صورت‌خودرو‌سرخ‌میکنن‌یارانه‌ه‍یچ‌گرهی‌از‌
    مشکلات مردم رو حل نمی کنه

  • ناشناس

    بخدادیگه خسته شدیم شش نفریم باتمام مشکلات وبااینهمه قرض چراامکان برداشت یارانه رانمیدهندگرانی ازاینطرف مشکلات تهیه کالاازیکطرف اصلاسردرنمیارم این دهک بندی دیگه چیه میگن توسایت بایداعتراض کنی اونم میریم توسایت همه چیزودرستومطمین میزنیم ولی میگه کدملی درست نیست دردمونوبه کی بایدبگیم همه چیشده فقط دروغ الان دقیقاچیکاربایدبکنیم کی تاکی بایداینهمه ذلت بکشیم دیگه خونوادم داره بهمین خاطرازهم میپاشه خدایا

  • بهرام

    تراکنش چند ماه من صرف امور پزشکی میشه
    هزینه دندان پزشکی میدونید چقدره؟
    یه دندون کشیدیم دو میلیون؟
    زشته کارشناس لپ تاپ گراشته جلوش. توتلویزیون میگه تراکنشتون بیش از حده

  • ناشناس

    توروخدا حق برداشت این یارانه لعنتی رو بدین مردن مردم ازگشنگی ه

  • ناشناس

    متاسفم هم برای خودم و هم برای ایرانم

  • ناشناس

    میشه کمی صادق باشید

  • سعید

    سلام خسته نباشید من بادوتا بچه واقعا دیگه کم آوردم لطفاَاگه امکانش هس یکم مبلق یارانه هارو بیشترکنید خواهشااااااا.