کد مطلب: ۷۴۴۸۴۴

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها تغییر کرد؟

زمان برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها تغییر کرد؟

دانشگاه‌های صنعتی علم و صنعت، شریف و علم و فرهنگ در اطلاعیه‌های جداگانه اعلام کردند که با توجه به غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها، اما امتحانات این دانشگاه‌ها در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به پایداری شرایط جوی و تشدید آلودگی هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران با حضور اعضاء تشکیل و مقرر شد فردا(سه شنبه) و پس فردا(چهارشنبه) ۱۳ و ۱۴ دی ماه همه دانشگاه‌ها و مدارس استان تهران در همه مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند کلاس‌های آموزشی به صورت غیر حضوری و مجازی دایر شود.

این در حالیست که بعضی دانشگاه ها در این دو روز طبق برنامه ریزی قبلی امتحانات پایان ترم دارند بر همین اساس بعضی از دانشگاه ها در اطلاعیه های جداگانه ای جزییات برگزاری امتحانات خود را اعلام کرده اند.

امتحانات دانشگاه علم و صنعت ۱۳ و ۱۴ دی به صورت حضوری برگزار می‌شود
دانشگاه علم و صنعت نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امتحانات این دانشگاه ۱۳ و ۱۴ دی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو خبر مجازی شدن کلاس‌های دانشگاه‌ها به دلیل آلودگی هوا، به استحضار می‌رساند امتحانات مورخ ۱۳ و ۱۴ دی ماه به صورت حضوری برگزارمی شود.

امتحانات دروس عملی ١٣ و ١۴ دی ماه دانشجویان صنعتی شریف حضوری برگزار می شود
بنا بر اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، و با توجه به مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه‌ کلاس‌های درس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شوند.

امتحانات دروس عملی که از قبل در این دو روز برنامه‌ریزی شده‌اند، در همان ساعت و تاریخ برنامه‌ریزی‌شده برگزار خواهند شد.

وضعیت برگزاری سایر امتحانات در این دو روز توسط اساتید دروس به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

امتحان پایان ترم دانشگاه علم و فرهنگ بصورت حضوری برگزار می شود
دانشگاه علم و فرهنگ در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی کلاس ‌های این دانشگاه طی روزهای سه ‌شنبه ۱۳ و چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه و همچنین کلاس‌های جبرانی هفته آینده (۱۷ تا ۲۰ دی‌ماه) به‌ صورت غیرحضوری (مجازی) و از طریق سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه (LMS) برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است: امتحانات پایان ترم «آزمایشگاه های فیزیک۱و۲» و «فیزیک عمومی» روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه طبق ساعات کلاسی به صورت حضوری برگزار می شود و حضور دانشجویان درجلسه امتحان الزامی است.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.