کد مطلب: ۴۸۴۴۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بزرگترین عرضه اولیه امسال به تاخیر افتاد / اعلام زمان جدید عرضه اولیه «ستاره خلیج فارس»

بزرگترین عرضه اولیه امسال به تاخیر افتاد / اعلام زمان جدید عرضه اولیه «ستاره خلیج فارس»

عرضه اولیه پالایشگاه ستاره خلیج فارس احتمالا بزرگترین عرضه اولیه بازار سهام در امسال باشد. این عرضه اولیه قرار است زمستان امسال انجام شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هفته گذشته در مجمع سالانه شستا خبری هم درباره زمان عرضه اولیه ستاره خلیج فارس اعلام شد. طبق اعلام در این مجمع ستاره خلیج فارس طی سه تا چهار ماه آینده عرضه اولیه خواهد شد.

این در حالیست که چهارشنبه دو هفته قبل وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن ابراز حمایت دولت از بازار سهام اعلام کرد، پالایشگاه ستاره خلیج فارس به زودی به بورس می‌آید.

پیش از او، محمدعلی دادور، مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در خصوص روند پرونده این پالایشگاه برای ورود به بازار سرمایه گفته بود: زمان ورود به بازار سهام در گرو همکاری مسئولان و سازمان بورس است و در خوشببینانه‌ترین حالت تا حدود یک ماه و نیم آینده خواهد بود.

با این حال به نظر می‌رسد این عرضه اولیه با کمی تاخیر مواجه شده و در زمستان امسال سهامداران شاهد این عرضه اولیه خواهند بود.

از دیگر جزییات عرضه اولیه ستاره خلیج فارس این است که هرچند درباره رقم دقیق این عرضه اولیه سنگین تاکنون نرخی اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود بزرگترین عرضه اولیه امسال باشد. این عنوان تا الان در اختیار عرضه اولیه شستا قرار داشت که در آن به هر متقاضی بیش از سه میلیون و 100 هزار تومان رسیده بود. بنابراین به نظر می‌رسد متقاضیان برای خرید سهام ستاره خلیج فارس می‌توانند رقم حداقلی سه میلیون و 100 هزار تومان را از هم‌اکنون هدف‌گذاری کنند.

آخرین اخبار مربوط به عرضه اولیه را در صفحه عرضه اولیه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من سبد سهامی موازی سهام عدالت خرید کردم،الان توو این بازار با وجودی که مبتدی هستم 8درصد توو ضررم،2تومن!
    در حالیکه که الان سهام عدالتم که ۱میلیونی بوده و بیش از۳۸/۷۰۰/۰۰۰تومان آخرین باری که دیدم صعود کرده بود،۱۲میلیون افت کرد،
    آخه چرا سهام عدالت مردمی که روش مستقیم را انتخاب کرده بودند را در اختیارشان نگذاشتند تا خودشان بر سرمایشان نظارت کنند،همش م گفتید نفروشید،منظورتون این روزا بود!
    لطف کنید سهام عدالت را به پرتفوها اضافه کنید اگر هنوز ته عدالتی دارید

  • ناشناس

    خدا حق مردمو ازتون بگیره

  • میثم

    تا زمستان یعنی عرضه اولیه نداریم؟

  • سیدحسین.پیربازارسرمایه

    تجارت نیوز مردمی.. لطفا.خواهشا.التماسا.پیگیری کن چراافزایش سرمایه وبملت؛شتران؛شپنا و حق تقدم هادرسهام عدالت اعمال نمیکنندمفتخورا!!!!؟سهم سهم چه فرقی داره!؟که تمام کلاه برداریشونوسرسهام عدالت می آرند!! ؟آی حضرات بیخیال که سهام عدالت داریددرکامنتاتون برای جیب خودتون!!!!اعتراض کنید.طلب کنید!؟سکوتتون یعنی مادوستداریم سرمون کلاغ بگذارید….حسین فهیمی…قالیباف اصل وووووو!؟!!!

  • پورحیدرزاده

    سهام عدالت نیست سهام‌ ذلالت شده نه کسی هست پول خرید داشته باشه نه که ندارن بزخری دوست دارن، در مورد حق تقدم سهام جایزه آپدیت کنن میزارن سیستم داخلش نگا کنی کگل هست بقیه هم میزارن نگران نباش مگر فروخته باشی اون دیگه منم نمیدونم ولی تا دوسه سال دست نزنین ?

  • ناشناس

    خداوند شاهد است این دولت که چطور با مردم بدبخت برخورد میکند .

  • ناشناس

    نمیدونم

  • مد

    وقتی دولت پول لازم داشت هفته‌ای دوتادوتاعرضه اولیه عرضه میکرد معلوم نبود این شرکتها ازکجا مثل قارچ سبز میشن پول ملتو که جمع کردن حالا وعده سر خرمن میدن همه میدون اگه شرکتهای واقعی با سرمایه واقعی عرضه بشن باعث پیشرفت بورس میشه وماندن مردم برای سهامداری

  • ناشناس

    برید یکم بورس یاد بگیرد هرکی فوش بده خر است?

  • سبحان یعقوبی

    هه. واقعا ملت بازیچه بورس شدن.