کد مطلب: ۴۵۸۰۹۵

ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه «وپویا» اعلام شد

ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه «وپویا» اعلام شد

بر اساس اعلام مدیریت عملیات بازار فرابورس، عرضه اولیه وپویا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه آغاز شده و تا ساعت ۱۱ ادامه خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران، زمان ثبت سفارش عرضه اولیه «وپویا» از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه تا ساعت ۱۱ صبح همان روز اعلام شد.

در اولین عرضه اولیه تابستان امسال، تعداد ۵۶۰ میلیون سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری پویا در بازه قیمتی ۳۹۰ تا ۴۱۰ تومانی به روش ثبت سفارش عرضه اولیه خواهد شد که سهمیه هر کد بورسی ۳۰۰ سهم خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سینا

    سلام من که در کارگزاری مفید هستم نمیتونم مثل کارگزاری آگاه از روز قبل ثبت سفارش کنم
    یعنی فردا باید تو این بازه زمانی برم ثبت خرید کنم ممنون میشم راهنمایی کنیند

  • ناشناس

    انصافا وقتی بعضی سوالات در بخش کامنت های این سایت یا در سایت های دیگه مبینم نگران میشم که چقدر افراد نابلد وارد بورس شدن و ممکن چه خسارت سنگینی اول به خودشون بعد به بقیه وارد کنند.
    من خودم چهار سال در بورس کار میکنم هنوز میگم بورس ایران نمیدونم با اینکه هروز کلی تحلیل و.. مطالعه و بررسی میکنم.
    یادمه چند سال پیش یه موج ورود به بورس با کاهش سود بانک ها راه افتادش و افراد زیادی بهشون خسارت وارد شد. برای مثال اوراق مشارکت تومانی100/000 نهایتش 100/200 معامله می شد ناگهان ظرف چند ماه صف خرید به 117/000 تومان هم ورق رسیده بود و افرادی خریدن و بعد چند وقت ضرر وحشتناکی کردن و بعضی یادمه 100/050 تومان همون فروختن و نه تنها سود نکردن بلکه با کلی ضرر از بورس خارج شدن.
    درکل به نظرم تازه وارده ها خیلی احتیاط کنند و فقط با پول مازاد بیایین و هرگز با وام و قرض وارد بورس نشید که این بورس هیچ رحمی نداره.
    موفق باشید

  • ناشناس

    اگر کارگزاری مفید هستید حساب رو شارژ کنیدداخل بخش توافق نامه ها خرید اتومات عرضه اولیه رو روشن کنید

  • امیر حسین

    چرا نمیشه پول واریز کرد ؟

  • اصغر

    ببخشید منم اولین بارم کار زاری مفید به صورتافلاین نشون نمی ده خرید کنم

  • قره باغی

    سلام.درخرید سهام عرضه اولیه بورس،با درج نام نماد مربوطه صفحه مربوطه باز میشود شما کاربر محترم در قسمت تعداد بیشترین و در قسمت مبلغ نیز مبلغ بیشترین را انتخاب کنید تمام … درضمن عزیزان شما همواره نصف تعداد سهام روهم انتخاب کنید اتفاق خاصی نمی‌افتد چون تعداد شرکت‌کنندگان بسیار زیاد است و همواره نصف سهام قول داده شده هم به هر عزیز نمیرسد ممنون قره باغی

  • رضاهفتانی

    واقعا خسته نباشید ممنونم

  • ناشناس

    اگاه قطعه

  • مریم ن

    چرا سایت بسته است؟

  • ناشناس

    برای ما کارگزاری مفید خپدش سفارش داده بود توی پرتفوی هم اومده بود ولی نزدیکای ظهر پول عودت خورد و از پرتفوی خارج شد چرا ؟؟؟؟؟