کد مطلب: ۴۷۰۵۵۵

نمادهای فرابورسی چه زمانی معامله می‌شوند؟

نمادهای فرابورسی چه زمانی معامله می‌شوند؟

بر خلاف نمادهای بورس که از روز گذشته در دو جلسه معاملاتی مجزا دادوستد می‌شوند، زمان معامله نمادهای فرابورسی همچنان همانند قبل از ساعت 9 تا 12 و 30 است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از روز گذشته نمادهای معاملاتی بورس در دو جلسه مجزا معامله می‌شوند. بر این اساس کلیه نمادها به جز سه گروه فلزات اساسی، فراورده‌های نفتی و شرکت‌های چندرشته‌ای از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 11 و 45 با یک پیش‌گشایش 15 دقیقه‌ای معامله‎ می‌شوند. زمان انجام معاملات این سه گروه نیز در کنار ETFها از ساعت 12 تا 15 و 15 دقیقه است که با یک پیش‌گشایش 15 دقیقه‌ای همراه خواهد بود.

با این حال بسیاری از مخاطبان و معامله‌گران روز گذشته از انجام معاملات برخی نمادها تا ساعت 12 و 30 دقیقه متعجب شده بودند.نکته‌ای که معامله‌گران باید به آن توجه داشته باشند این است که این تغییرات تنها مربوط به معاملات نمادهای بورسی است و نمادهای فرابورسی مشمول تغییر در زمان‌بندی انجام معاملات نشده‌اند. بنابراین کلیه نمادهای فرابورسی از ساعت 9 تا 12 و 30 دقیقه معامله می‌شوند و زمان پیش‌گشایش آنها نیز از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 9 خواهد بود. همچنین نمادهای عرضه‌اولیه اخیر فرابورس نیز همچنان بعد از ساعت معاملاتی عادی بازار سهام و از ساعت 12 و 35 تا 13 و 35 قابل‌معامله‌ هستند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    نماد وپویا رو ببینید.رو تابلو اصلا قیمت نداره نشون نمیده.سازمان بورس معلوم نیست چیکار میکنه

    • سینا

      دگ واسه خودش هرکاری میخواد میکنه

  • ناشناس

    آریا ساسول رو زدن ممنوع محفوظ بعد زدن ممنوع.اصلا چرا ممنوع ؟ناظر هم هیچ پیامی نداد

  • ناشناس

    آقای سازمان بورس مردم را دنبال ساعت معاملات این نماد و آن نماد نکشان ، یک بار در صفحهء ثبت سفارش خرید و فروش هنگام درج نماد ساعت معاملهء همان نماد را هم درج کن اگه بخواهی شدنیه کافیه انجام بدی ، مردم را گرفتار پیام خوانی این نماد و آن ساعت معامله نکن?