خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۹۱۴۷

زمان معرفی کابینه رئیسی به مجلس مشخص شد

زمان معرفی کابینه رئیسی به مجلس مشخص شد

یک عضو هیات‌رئیسه مجلس اعلام کرد که لیست پیشنهادی کابینه دولت سیدابراهیم رئیسی، در جلسه صحن ۱۷مرداد مجلس، اعلام وصول می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدمحسن دهنوی، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «لیست پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم در آغاز جلسه صحن علنی مجلس مورخ ۱۷مرداد، اعلام وصول خواهد شد.

‏طبق برنامه و برای تسریع در تشکیل دولت، تا پایان هفته آتی، کمیسیون‌ها در جلساتِ روزانه‌ صبح و عصر، میزبان وزرای پیشنهادی خواهند بود. ‏رای‌های‌ اعتماد نیز تا پایان مرداد به سرانجام می‌رسد ( ایسنا ).

هشتگ دولت سیزدهم در توئیتر داغ شد

این در حالی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر از زمان شروع مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در روز سه‌شنبه، هشتگی با عنوان دولت سیزدهم به راه انداخته‌اند و به بحث و نظر در خصوص اقدامات دولت آینده برای بهبود شرایط در زمینه‌های مختلف پرداخته‌اند.

بیشتر کاربرانی که به استقبال هشتگ دولت سیزدهم رفته‌اند خواستار بازگرداندن اعتماد به بدنه جامعه، ایجاد ثبات در بازار بورس، کنترل گرانی و تورم و ریشه‌کن کردن هر چه زودتر ویروس کرونا در کشور شده‌اند.

در حالی هشتگ دولت سیزدهم در توئیتر در حال گسترش است که برخی از رئیس‌جمهور منتخب خواسته‌اند قرارگاه واکسیناسیون سراسری نخستین اقدام اجرایی او باشد، برخی دیگر خواستار مقابله جدی وی با فساد و مفسدین شده‌اند و در همین ارتباط برای برخی از مسئولان دولتی که اکنون در سر کار هستند خط و نشان می‌کشند.

همچنین عده‌ای نیز از رئیس جمهور منتخب می‌خواهند دولت جوان حزب‌اللهی را تشکیل دهد و اعضای کابینه را از چهره‌های جوان انتخاب کند تا توان مقابله با سهم‌خواهی‌ها و چهره‌های پیر خسته را داشته باشد.

سیدابراهیم رییسی، هشتمین رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تاکنون است. او پس از مراسم تحلیف در روز پنجشنبه ۱۴ مرداد که در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، به صورت رسمی سکان ریاست‌جمهوری‌ کشور را برای یک دوره ۴ ساله در دست می‌گیرد. ( ایرنا ).

مطالعه دو گفتگوی شغل بعدی حسن روحانی و سرنوشت روحانی پیشنهاد می‌شود.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    مردم گرسنه هستند واکسن تو سرتون بخوره

    • ناشناس

      اقا جان اول وجود بعدا سجود

  • ناشناس

    سلام اقای رییسی همه امید ما اول به خدا بعد به شماست لطفا از کسانی سوئ سابقه دارند در کابینه تان استفاده نکنید دوستدار شما

    • ناشناس

      تحریمها اجازه هیچ کاری را که به نفع مردم و کشور باشد به هیچ دولتمردی نخواهد داد

  • ناشناس

    ما عاشقتونیم اقای رییسی برعکس از اقای روحانی هیچ وقت خوشمون نمیومدحتی قبل از انتخاباتش

  • ناشناس

    کاش میشد ازاحمدی نژاد هم استفاده بشه تیم خوبی میتونستید تشکیل بدید انما المومنون اخوه

  • ناشناس

    سلام آقای ریسی تورا خدا کمر همت ببند کابینه خیلی خوبی را انتخاب کن خدا انشالله کمکت کنه موفق باشی

  • ناشناس

    توروخدااقای ریسی کنکور مثل قبل معدل مثبت باشه تا ناعدالتی نشه وقبل اجرا هرکاری دوسال قبلش اعلام کنید