خبر فوری:

کد مطلب: ۳۲۶۳۰۹

رئیس جمهور اعلام کرد:

زمان پرداخت سود سهام عدالت (ویدئو)

حجم ویدیو: ۵.۹۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۵۸ دانلود ویدیو

حسن روحانی اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت به مقدار هر نفر ۱۷۵ هزار تومان در هفته اول آذر ماه پرداخت می‌شود.این مبلغ به بیش از پنج میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

حسن روحانی، رئیس جمهور امروز، چهارشنبه 30 آبان ماه سال 1397 در نشست هیات دولت اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت به مقدار هر نفر ۱۷۵ هزار تومان در هفته اول آذر ماه پرداخت می‌شود.این مبلغ ( سود سهام عدالت ) به بیش از پنج میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر اساس قانون پس از پایان دوره ۱۰ ساله تسویه اقساط سهام عدالت مشمولان از محل سود سالیانه این سهام، از سال گذشته این امکان فراهم شده است تا سود سهام عدالت به‌صورت نقدی به حساب مشمولان واریز شود.

سود سهام عدالت

بر این اساس نگاهی به سود تقسیمی شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت نشان می‌دهد این شرکت‌ها در مجامع امسال خود ۴۷ هزار و ۲۹۳ میلیارد ریال سود برای مشمولان تصویب کرده‌اند که از این رقم ۶۵۴ میلیارد ریال به افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داده شده و ۶ هزار و ۶۹۸ میلیارد ریال هم توسط شرکت‌ها برای تقسیم میان مشمولان پرداخت شده است.

IMAGE636003824582848750

حسن روحانی اعلام کرد که سود سهام عدالت از هفته اول آذر ماه پرداخت خواهد شد.

مهدی کاظمی اسفه، عضو هیات مدیره کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران درباره ارزش سهام عدالت گفته است: ارزش مقطع واگذاری ۴۹ شرکت سرمایه‌پذیر حاضر در سبد سهام عدالت ۲۶۶ هزار و ۳۶۳ میلیارد ریال است، که طبق برآورد سازمان خصوصی‌سازی، در حال حاضر با توجه به رشد اخیر شاخص بورس و قیمت‌ها در تالار شیشه‌ای و نیز موضوعاتی همچون ارزش جایگزینی، ارزش روز سهام ۴۹ شرکت حاضر در سبد سهام عدالت این روزها حدود ۱۱۰۵ هزار و ۱۲۱ میلیارد ریال است.

وی توضیح داده است: این موضوع بیانگر این مطلب است که ارزش کل سبد سهام عدالت مشمولان سهام عدالت حدود ۴.۵ برابر شده است. بر این اساس به عنوان مثال ارزش سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهام دارند، در حال حاضر و در بهترین شرایط حدود چهار تا پنج میلیون تومان است.

در همین حال حسن روحانی، رئیس جمهور امروز، چهارشنبه 30 آبان ماه سال 1397 در نشست هیات دولت اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت به مقدار هر نفر ۱۷۵ هزار تومان در هفته اول آذر ماه پرداخت می‌شود.این مبلغ به بیش از پنج میلیون نفر پرداخت خواهد شد.

سخنان حسن روحانی را در ویدئو زیر مشاهده کنید.

باید دید آیا این بار وعده حمایتی دولت به مانند وعده اعطای سبد معیشتی با تاخیر زمانی مواجه نخواهد شد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ماکلا ثبت نام نکردیم پس ما چیکارکنیم اکثرمردم سهام میگیرن ،بی زحمت یه فکری هم بکنین واسه سهام نگیرها ممنون.