کد مطلب: ۳۸۳۷۱۲

اعلام زمان پرداخت سود ۴ نماد بورسی به سهامداران

اعلام زمان پرداخت سود 4 نماد بورسی به سهامداران

شرکت‌های آهنگری تراکتورسازی ایران، پتروشیمی امیر کبیر، توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد و الکتریک خودرو شرق در خصوص پرداخت سود، اطلاعیه‌هایی را برای سهامداران در سامانه کدال منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت‌های آهنگری تراکتورسازی ایران، پتروشیمی امیر کبیر، توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد و الکتریک خودرو شرق در خصوص پرداخت سود، اطلاعیه‌هایی را برای سهامداران در سامانه کدال منتشر کردند.

نماد «خاهن» (شرکت‌ آهنگری تراکتورسازی ایران) زمان پرداخت سود سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97 را در روزنامه اطلاعات منتشر کرد.

شرح اطلاعیه را در لینک زیر بخوانید.

زمان پرداخت سود شرکت آهنگری تراکتورسازی

نماد «شکبیر» (شرکت پتروشیمی امیر کبیر)، جدول زمان‌بندی پرداخت سود سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97 را اعلام کرد.

بر اساس این زمان‌بندی، پرداخت کامل سود سهامداران حقیقی 20 روز بعد از برگزاری مجمع عمومی سالانه از طریق سیستم بانکی و پرداخت سود سهامداران حقیقی از طریق درخواست کتبی و اعلام شماره حساب واریز خواهد شد.

جزئیات را در زیر بخوانید.

اعلام زمانبندي پرداخت سود امیرکبیر

«بمیلا» (شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد)، زمان‌بندی پرداخت سود سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97 سهامداران را در جدولی منتشر کرد و در سامانه کدال قرار داد.

زمان‌بندی پرداخت سود این سهام را در زیر بخوانید.

زمان بندی تقسیم سود آهن و فولاد میلاد

«خشرق» (شرکت الکتریک خودرو شرق) در مجمع عمومی این شرکت که در تاریخ 22 خرداد ماه سال 98 برگزار شد زمان پرداخت سود کلیه سهامداران خود را 22 بهمن ماه سال 98 اعلام کرد.

سود سهام شرکت الکتریک

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.