کد مطلب: ۳۸۸۵۲۰

۵ نماد بورسی زمان پرداخت سود خود را اعلام کردند

5 نماد بورسی زمان پرداخت سود خود را اعلام کردند

شرکت‌های صنعتی سپنتا، آلومینیوم ایران، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، نوش پونه مشهد و سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی را اعلام و در سامانه کدال منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت‌های صنعتی سپنتا، آلومینیوم ایران، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، نوش پونه مشهد و سرمایه‌گذاری نیروگاهی ایران زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی را اعلام و در سامانه کدال منتشر کردند.

سود مصوبه برای هر سهم «سپنتا» 1500 ریال بوده که در مجمع عمومی سالانه این شرکت تصویب شد و زمان پرداخت آن را در اطلاعیه‌ای در سامانه کدال منتشر کرد.

جزئیات را در لینک زیر بخوانید.

زمان پرداخت سود سپنتا

«فایرا» نیز برنامه پرداخت سود سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97 را در اطلاعیه‌ای منتشر کرد و جزئیات آن را در لینک زیر قرار داد.

برنامه زمانبندي پرداخت سود آلومینیوم ایران

نماد «غشهداب» نیز جد.ل زمان‌بندی پرداخت سود سال مالی 97 را در سامانه کدال قرار داد که جزئیات آن به شرح زیر است.

Capture 4

«غپونه» از پرداخت سود سهامداران حقیقی خبر داد که بر اساس این اطلاعیه سهامداران حقیقی دارای یک سهم به بالا از تاریخ یک اسفند ماه لغایت 29 اسفند ماه سال 98 می‌توانند سود خود را دریافت کنند.

نماد دیگری که از پرداخت سود خود خبر داده نماد «سنا» است که زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی را اعلام کرد و از سهامداران خواست سود خود را از تمامی شعب بانک رفاه دریافت کنند.

زمان پرداخت سود سهام سنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.