کد مطلب: ۲۰۸۷۷۹

زهرا نعمتی بهترین ورزشکار سال ۲۰۱۷ شد

زهرا نعمتی بهترین ورزشکار سال 2017 شد

«زهرا نعمتی» در میان پنج کاندیدای بخش پارا‌تیر‌و‌کمان از 5 کشور جهان، با اختلاف رای بالا به عنوان بهترین ورزشکار سال 2017 انتخاب شد.

«زهرا نعمتی» پس از نظرسنجی فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، به عنوان بهترین کماندار پارالمپیکی سال ۲۰۱۷ جهان شناخته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نعمتی، برترین کماندار پارالمپیکی سال 2017 جهان بعد از کسب این عنوان گفت: این عنوان با حمایت همه جانبه مردم عزیز ایران به دست آمد و سال ۹۶ با تمام فراز و نشیب‌هایش برایم بی‌نظیر بود.

وی افزود: برای کسب این عنوان خیلی خوشحالم چرا که با حمایت همه جانبه مردم اعم از ورزشکاران، هنرمندان و دیگر اقشار جامعه همراه بود و این حمایت برای من بسیار ارزشمند و خوشایند است.

دارنده دو نشان طلای بازی‌های پارالمپیک خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر عناوین و هدیه‌های زیادی دریافت کردم اما همیشه آنهایی که با حمایت و رای مستقیم مردم بوده است برایم طعم دیگری دارند و لذت بخش تر هستند و از ملت عزیز ایران که مثل همیشه به من انگیزه دادند و پشتیبانی کردند، سپاسگزاری می‌کنم.

بهترین کماندار پارالمپیکی سال ۲۰۱۷ افزود: در نظرسنجی فدراسیون جهانی کمانداران مطرحی از روسیه، انگلستان، چین و برزیل نیز برای کسب عنوان بهترین کماندار سال ۲۰۱۷ با من رقابت کردند و مسلما این ورزشکاران نیز در کشور خود از محبوبیت برخوردار بودند اما رای مردم و همین طور آرای بین المللی باعث شد بیشترین درصد آرا به نام من ثبت شود.

کماندار پرافتخار کشورمان گفت: سال ۹۶ با فراز و نشیب‌های زیادی برای من همراه بود و این عنوان حسن ختامی است برای این سال بی‌نظیر و امیدوارم در سال جدید، روزهای بهتری برای مردم عزیز کشورم در راه باشد و بتوانم همچنان برای کشورم افتخار‌آفرینی کنم.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.