کد مطلب: ۶۴۱۷۲۲

زولبیا و بامیه ماه رمضان کیلویی چند؟

زولبیا و بامیه ماه رمضان کیلویی چند؟

قیمت زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان اعلام شد. اقلام مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان به اندازه کافی در دسترس مردم قرار دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از تسنیم ، براساس اعلام علی بهره‌مند رئیس اتحادیه قنادان تهران قیمت زولبیا و بامیه برای ماه مبارک رمضان تعیین شد.

به گفته وی، مطابق ابلاغیه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در واحدهای درجه یک ۷۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه در واحدهای درجه دو ۶۰ هزار تومان تعیین شده است.

تامین اقلام مورد نیاز ماه رمضان / شکر به قیمت دولتی در گرگان توزیع می‌شود

احمد قلعه نویی در گفتگو با بازار ، اظهار کرد: با تدابیر دولت و مسئولین استانی اقلام مورد نیاز برای ماه مبارک رمضان به اندازه کافی در دسترس مردم قرار دارد.

وی با اشاره به بحث سهمیه شکر در ماه مبارک رمضان افزود: این محصول از هشت فرودین ماه در بازار در بین مردم با قیمت کیلویی ۱۷ الی ۱۸ هزار تومان در حال توزیع است؛ رقمی که در مقایسه با بازار آزاد کمتر است.

قلعه نویی ادامه داد: در حال حاضر شرکت‌های پخش، شکر را با قیمتی حدود ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان به مغازه داران عرضه می‌کنند.

وی با بیان این نکته که در سال جدید توزیع شکر نسبت به سال‌های گذشته از وضعیت بهتری برخوردار است، افزود: در سال های گذشته شکر در بسته‌های ۹۰۰ گرمی به مردم فروخته می‌شد، در حالی که امسال بسته‌ها به صورت یک کیلویی به مردم عرضه می‌شود.

این فعال اقتصادی در ارتباط با توزیع خرما گفت: هنوز در ارتباط با سهمیه خرما چیزی به گرگان تعلق نگرفته است، اما از آغاز ماه رمضان خرما به اندازه کافی به شهرستان گرگان اختصاص می یابد.

وی با بیان اینکه توزیع تخم مرغ در گرگان به خوبی صورت گرفته است، ابراز کرد: سهمیه مورد نیاز تخم مرغ به گرگان تعلق گرفت به طوری که باعث کاهش قیمت این محصول شد.

قلعه نویی افزود: در حال حاضر تخم مرغ با قیمت هر کیلو ۲۱ هزار تومان توسط مغازه داران و شرکت‌های پخش به مردم عرضه می‌شود.

وی تصریح کرد: سهمیه تخم مرغ گرگان قبل از عید حدود سه الی چهار تن بود، ولی در حال حاضر حدود ۱۸ تن به گرگان وارد شده است؛ اقدامی که باعث شد تا قیمت این محصول کاهش یافته و مردم برای خرید آن در مضیقه نباشند.

رئیس اتحادیه خوار و بار و لبنیات گرگان در ارتباط با توزیع قند، گفت: قند، جزو کالاهای اساسی محسوب نمی‌شود و به همین دلیل به صورت آزاد در دسترس مردم قرار می‌گیرد.

وی در خاتمه یادآور شد: محصول برنج نیز در حال حاضر در بازار با قیمت‌های مختلف بسته به ایرانی و وارداتی بودن آن عرضه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام فکرمیکنیدزولبیاوبامیه کیلویی ۷۰تومن ارزان هستش

  • ناش

    من کیلویی 90 هزار تومان خریدم، یه نرخی اعلام می کنید بدون نظارت اونوقت انتظار دارید فروشنده رعایت کنه؟؟؟