خبر مهم:

کد مطلب: ۸۱۷۶۹۰

ساعت کار ناوگان عمومی تغییر کرد

ساعت کار ناوگان عمومی تغییر کرد

وزارت کشور امروز در اطلاعیه‌ای جدید به شهرداری‌ها اعلام کرد ساعت کار ناوگان حمل‌ونقل عمومی از 16 خرداد تغییر خواهد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وزارت کشور در اطلاعیه‌ای به شهرداری‌ها از تغییر ساعت کار ناوگان عمومی خبر داد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور به شهرداری های سراسر کشور دستور داد، ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی از ۱۶ خرداد مطابق ساعت کار جدید ادارات (۶ الی ۱۳) تغییر کند.

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در نامه ای به استانداری‌های سراسر کشور اعلام کرد: با توجه به اینکه ساعت کاری تمامی ادارات، دستگاههای دولتی، بانک‌ها، شهرداری ها و موسسات عمومی غیردولتی در بازه زمانی 15 خرداد تا 15 شهریور 1402 از ساعت 6 الی 13 ابلاغ گردیده است، لذا با عنایت به ضرورت تسهیل تردد هموطنان، خصوصا شاغلین و مراجعین به دستگاه های دولتی ، بانک ها، شهرداری ها و موسسات عمومی غیردولتی دستور فرمائید شهرداری های تابعه استان از روز سه شنبه مورخ 16 خرداد 1402 با انجام برنامه ریزی های لازم، نسبت به بهره گیری حداکثری از ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری منطبق با ساعات جدید فعالیت ادارات اقدام و ضمن اطلاع رسانی عمومی در رسانه های محلی نتیجه را به این معاونت اعلام نمایند.

تغییر زمان فعالیت مترو و اتوبوس در تهران

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: زمان فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات افزایش می‌یابد.
سیما بدرقه از آمادگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای خدمات‌رسانی ناوگان حمل و عمومی همزمان با تغییر ساعات کار ادارات از نیمه دوم خرداد خبر داد و گفت: در اجرای مصوبه دولت به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل گرما و شروع به کار ادارات از 6 صبح؛ زمان خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی برای رفاه حال شهروندان، افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: به همین منظور، سرویس‌دهی در خطوط متروی تهران و حومه نیز از 16 خرداد تا 15 شهریور در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد آغاز خواهد شد و ساعت پایان فعالیت مترو نیز کمافی‌السابق 10 شب خواهد بود.

بدرقه تأکید کرد: همچنین، فعالیت خطوط متروی تهران از نیمه خرداد تا نیمه شهریور، در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 5 و نیم صبح و در روزهای جمعه و تعطیلات رسمی از ساعت 6 صبح آغاز خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: خطوط اتوبوسرانی نیز از ساعت 5 و 30 دقیقه صبح کار خود را آغاز خواهند کرد و خطوط بی آر تی نیز همچون گذشته، 24 ساعته بوده و اتوبوس‌های این خطوط به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمات‌رسانی به مردم خواهند بود.

234

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.