کد مطلب: ۳۲۶۰۸۸

یک مقام مسئول در شرکت ساخت زیربناهای کشور:

سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ پروژه‌های راهسازی راه‌اندازی شد

سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ پروژه‌های راهسازی راه‌اندازی شد

سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها راه‌اندازی شد و از اواخرآذر ماه تمام صورت وضعیت‌ قراردادهای جاری از طریق این سامانه ارسال و رسیدگی شود.

سعید پیروزفر سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌های این شرکت از برگزاری اولین جلسه آموزشی سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها (پی وب) خبرداد و گفت:‌ این جلسه با محوریت دفتر مدیریت پروژه‌ها و با حضور مدیران و مجریان معاونت آزادراه‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذار، پیمانکاران و مشاوران برگزار شد و بخش‌های مختلف این سامانه با بررسی امکانات و بخش‌های مختلف آن به نمایش درآمد.

به گزارش تجارت‌نیوز،پیروزفر افزود:‌ براساس قانون برنامه ششم توسعه، دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند تا برنامه‌ها و اهداف خود را همسو با شاخص‌های توسعه دولت الکترونیک اجرا کنند و در همین راستا سامانه الکترونیکی صورت وضعیت‌ها در دسترس خواهد بود تا ضمن رعایت حقوق شهروندی پیمانکاران و مشاوران، بانک اطلاعاتی متمرکزی از پروژه‌ها ایجاد شود و از حضور فیزیکی و اتلاف وقت و انرژی نیز جلوگیری به عمل آید.

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ها با بررسی شرایط عملیاتی شدن این سامانه با توجه به تجربیات سال‌های قبل تاکید کرد: در سنوات گذشته با پایلوت کردن چند قرارداد از حوزه‌های راه، آزادراه و راه‌آهن و بررسی نرم‌افزارهای برتر در این حوزه و انتخاب بهترین گزینه‌ها، این سامانه راه‌اندازی و در دسترس قرار گرفت.

پیروزفر در ادامه اعلام کرد: ‌بر این اساس ظرف مدت یک هفته کلیه فرآیندها برای هر قرارداد تهیه می‌شود و از اواخر آذرماه سالجاری مقرر است کلیه صورت وضعیت‌ قراردادهای جاری از طریق سامانه «پی وب» ارسال شود.

منبع:روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.