خبر مهم:

کد مطلب: ۲۴۴۵۴۵

سامانه ثبت سفارش برای همه کالاها باز است

سامانه ثبت سفارش برای همه کالاها باز است

قائم‌مقام وزیر صمت و رئیس کل سازمان توسعه تاکید کرد که سامانه ثبت سفارش برای تمامی کالاها باز است و هیچ‌گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

مجتبی خسروتاج درباره اینکه برخی از فعالین اقتصادی می‌گویند سامانه ثبت سفارش باز نیست یا با اختلال مواجه است، گفت: روز گذشته به من گفتند که این سامانه بسته است، ولی وقتی بررسی کردم، متوجه شدم که مشکل در خط مخابراتی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی تاکید کرد که هیچگونه محدودیتی در ثبت سفارش کالا وجود ندارد و ثبت سفارش برای واردات این کالاها با دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی باز است.

رییس کل سازمان توسعه تجارت درباره اینکه تاکنون چه میزان ارز برای واردات از زمان اجرای سیاست‌های جدید ارزی تخصیص یافته است، گفت: براساس اعلام رئیس کل بانک مرکزی از روز ۲۲ فروردین ماه تاکنون بیش از ۶.۵ میلیارد دلار تخصیص ارز و تامین منابع شده است.

خسروتاج درباره اینکه در طرح جدید ارزی و دو فوریتی مجلس عنوان شده که صادرکنندگان می‌توانند در ازای فروش ارز حاصل از صادرات خود با نرخ ۴ هزار و ۲۰۰ تومان، از مشوق‌های جدید بهره مند شود، آیا اعطای این مشوق‌ها با توجه به بار مالی آن در توان دولت است یا نه، گفت: در صورتی که بار مالی هر طرح جدید در مجلس دیده نشود، قطعا در شورای نگهبان رد خواهد شد.

منبع: ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.