کد مطلب: ۹۱۳

سامانه ثبت یارانه ساعت ۲۴ امشب بازگشایی می شود/ تغییرات اعلامی خانوار تا ۲۲ اسفند

مدیر دفتر امور بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها از بازگشایی سامانه اعلام نیاز دریافت یارانه نقدی از ساعت 24 سه شنبه شب خبر داد و گفت: متقاضیانی که تغییرات خانوار را تا 22 اسفند ماه به مراکز پلیس + 10 اعلام کرده اند می توانند در ثبت نام آن را لحاظ کنند، در غیر

مدیر دفتر امور بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها از بازگشایی سامانه اعلام نیاز دریافت یارانه نقدی از ساعت 24 سه شنبه شب خبر داد و گفت: متقاضیانی که تغییرات خانوار را تا 22 اسفند ماه به مراکز پلیس + 10 اعلام کرده اند می توانند در ثبت نام آن را لحاظ کنند، در غیر این صورت درقالب خانوار قبلی باید ثبت نام کنند.

نرگس نجفی افزود: برهمین اساس افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنها صفر است می توانند از ساعت 24 امشب به سایت رفاهی با آدرس www.refahi.ir مراجعه کنند.

وی درباره وضعیت ثبت نام خانوارهایی که دارای تغییراتی بوده اند نیز گفت: مرکز آمار تغییرات چهار واقعه حیاتی (تولد، فوت، ازدواج و طلاق) را تا 22 اسفند ماه سال گذشته در اختیار سازمان هدفمند کردن یارانه ها قرار داده است.

وی ادامه داد: بنابراین افرادی که تا 22 اسفند ماه به مراکز پلیس به علاوه 10 مراجعه و تغییرات خانوار خود را اعلام کرده اند می توانند در ثبت نام این تغییرات را لحاظ کنند.

نجفی تاکید کرد: خانوارهایی که یارانه فروردین ماه را براساس تغییرات اعلامی دریافت کردند باید در ثبت نام این تغییرات را در نظر گیرند.

وی گفت: اما خانوارهایی که تا روز 22 اسفند ماه تغییرات را به مراکز پلیس بعلاوه 10 اعلام نکرده اند باید در قالب خانوار قبلی ثبت نام را انجام دهند.

مدیر دفتر امور بانک اطلاعات سازمان هدفمندی یارانه ها، تصریح کرد: البته اگر خانوارها تغییرات را پس از این تاریخ نیز اعلام کرده باشند باید در قالب اطلاعات قبلی خانوار ثبت نام را انجام دهند.

نجفی گفت: زمینه اعمال تغییرات چهار واقعه حیاتی و جداسازی خانوارها از خانوارهای قبلی و یا اضافه و کم شدن تعداد خانوار از اردیبهشت ماه سال جاری فراهم می شود.

** افزایش پهنای باند سامانه رفاهی برای جلوگیری از بروز مشکل

وی درباره تمهیدات سازمان هدفمندسازی یارانه ها برای جلوگیری از بروز اختلال در سامانه رفاهی در زمان ثبت نام نیز گفت: سازمان هدفمندسازی یارانه ها برای جلوگیری از این مشکل هماهنگی های لازم را با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افزایش پهنای باند انجام داده و به همین دلیل پیش بینی می شود مشکلی در زمان ثبت نام در این سامانه وجود نداشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.