کد مطلب: ۲۴۹۳۴۴

سامانه جامع صنعت ساختمان (کارگشا) رونمایی شد

سامانه جامع صنعت ساختمان (کارگشا) رونمایی شد

روز سه‌شنبه طی مراسمی که با حضور کارشناسان صنعت ساختمان و اصحاب رسانه برگزار شد، سامانه جامع صنعت ساختمان (کارگشا) معرفی و رونمایی شد.

روز سه‌شنبه طی مراسمی که با حضور کارشناسان صنعت ساختمان و اصحاب رسانه برگزار شد، سامانه جامع صنعت ساختمان (کارگشا) معرفی و رونمایی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در نشست خبری این مراسم مدیران و دست‌اندرکاران این سامانه و کارشناسان این حوزه اهداف خود، دلایل لزوم راه‌اندازی چنین سامانه‌ای و همچنین مزایای آن را برای فعالان صنعت ساختمان و خریداران املاک برشمردند.

آن‌ها معتقد بودند که عدم انسجام و یکپارچگی اطلاعات فنی و اجرائی در حوزه صنعت ساختمان، موجب شده است علاوه بر رشد قیمت تمام شده از کیفیت، ایمنی و سرعت پیشرفت مورد انتظار، بهره‌مند نباشیم.

مجموعه اجرایی سامانه صنعت ساختمان تلاش کرده است با ایجاد فرهنگ استفاده از خدمات مهندسی، با استقرار بر بستر وب و موبایل تحولی شگرف در این حوزه ایجاد نماید.

در این مراسم عبدالرضا جباری بنیانگذار سامانه جامع آنلاین صنعت ساختمان اهداف و چشم‌انداز این سامانه را برای اصحاب رسانه بازگو کردند.

وی در ابتدا با معرفی مختصر این سامانه گفت: کارگشا خدمات مهندسی در بخش ساختمان را متحول کرده و سرعت و سهولت وضعیت اقتصادی ارائه خدمات مهندسی را قطعی نموده است.

عبدالرضا جباری در سال 68 در رشته عمران فارغ‌التحصیل و پس از آن به امور اجرایی و مشاوره پروژه‌های عمرانی و خصوصی پرداخته است. وی افزود در 28 سال گذشته، به مشکلات و مصائب موجود زیادی در مطالعات، طراحی و اجرا برخورد کردم.

به همین دلیل از سال 90 به فکر تحول در این خصوص افتاده و پس از شراکت در یک شرکت IT و آشنایی با کسب و کار دیجیتال، وارد این عرصه شدم. به نظر من جامعیت اطلاعات و خدمات فوق تخصصی در زمینه ساختمان و شهرسازی می‌تواند این سامانه را از سایر تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه تا به حال متمایز کند.

در این سامانه با ایجاد ارتباط مستقیم خدمات فیزیکی از طریق روش های مجازی و استفاده و بهره‌برداری از زمان آزاد متخصصین مجربی که امکان استفاده از آن اوقات را در بازار کسب‌و‌کار را نداشته‌اند، همچنین با ارائه اطلاعات فنی و اجرایی مورد نیاز کلیه دست‌اندرکاران این حوزه اقتصادی، به نحوی آسان در این سامانه قابل بهره‌برداری توسط کاربران است.

البته محتوا و سامانه معرفی شده هدف نهایی تیم اجرایی نیست و ما قصد داریم در آینده اهداف جدی‌تر و هیجان‌انگیزتری را دنبال کنیم.

وی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به این که این سامانه رهبری تحول در ارائه خدمات مهندسی در سطح کشور را عهده‌دار شده است ابراز امیدواری کرد که سامانه جامع صنعت ساختمان سرمنشا تحولاتی مثبت در این حوزه باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.