کد مطلب: ۲۶۰۳۹۴

سامانه نقل‌و‌انتقال املاک به دفترخانه‌ها منتقل می‌شود

سامانه نقل‌و‌انتقال املاک به دفترخانه‌ها منتقل می‌شود

طریقت، گفت: سامانه نقل‌و‌انتقال املاک بویژه در شهرهای بزرگ کاملا برون‌سپاری و به دفترخانه‌ها منتقل خواهد شد.

محمدابراهیم طریقت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان امور مالیاتی و قائم‌مقام مجری طرح تحول مالیاتی با بیان اینکه استقرار طرح جامع مالیاتی باید با جدیت دنبال شود، اظهار کرد: سامانه نقل و انتقال املاک خاصه در شهرهای بزرگ به ویژه در تهران کاملا برون‌سپاری و به دفترخانه‌ها منتقل خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی به تبیین گام‌های برنامه‌ریزی شده برنامه عملیاتی طرح جامع مالیاتی پرداخت و بیان کرد: سامانه یکپارچه مالیاتی در تمامی منابع و فرایندها در اداره کل امور مالیاتی جنوب تهران به منظور دستیابی به تجربه پیاده‌سازی همه‌جانبه سامانه بهره‌برداری می‌شود. همچنین بهره‌برداری از سامانه یکپارچه مالیاتی در ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور در دستور کار است.

قائم‌مقام مجری طرح تحول مالیاتی سازمان امور مالیاتی به برنامه‌های عملیاتی اشاره کرد و گفت: تمامی اظهارنامه‌های مالیاتی عملکرد سال 96 مؤدیان حقیقی و حقوقی در سامانه یکپارچه مالیاتی بارگذاری می‌شود.

وی افزود: اوراق برگ تشخیص، برگ قطعی و دعوت‌نامه‌های ارائه اسناد و مدارک در سامانه‌های تک منبعی اشخاص حقیقی و حقوقی و سامانه یکپارچه به صورت الکترونیک ابلاغ خواهد شد.

طریقت سیاست‌های سازمان در راستای طرح جامع مالیاتی را برون‌سپاری در حوزه‌های مختلف IT بیان کرد و گفت: هدف از اجرای سیاست‌ها بهره‌برداری از سامانه یکپارچه مالیاتی در ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.