کد مطلب: ۱۴۳۲۶۴

سامانه‌ ۱۵۳۹ رجا سراسری شد

سامانه‌ ۱۵۳۹ رجا سراسری شد

به منظور ایجاد سهولت در ارتباط هم‌وطنان گرامی با سامانه ارتباط با مشتریان شرکت حمل و نقل ریلی رجا (۱۵۳۹)، تماس با این سامانه سراسری و کشوری شد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا، با اعلام این خبر گفت: پیش از این هموطنان خارج از تهران باید با گرفتن شماره ۸ رقمی و کد تهران اقدام به ارتباط محدود با سامانه ارتباط با مشتریان رجا می‌کردند.

طبق هماهنگی صورت گرفته با مخابرات، این سامانه هم‌اکنون به صورت کشوری و فقط تماس با شماره تلفن ۱۵۳۹ (خطوط ثابت و تلفن همراه و امکان انتظار تا ۳۰ تماس) امکان پذیر می‌باشد.

هم‌وطنان گرامی از طریق این سامانه می‌توانند علاوه بر رزرو و خرید تلفنی بلیت قطارهای رجا نسبت به کسب اطلاعات سفر با قطارهای این شرکت اعم از: تخفیفات و تسهیلات دوره‌ای، برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و … اقدام کرده یا پیشنهاد، انتقاد یا شکایات خود را مطرح و پیگیری کنند.

شرکت رجا به منظور تسهیل استفاده هم‌وطنان گرامی از قطارهای گوناگون، خدمات تخفیفات لحظه‌ای در بهای بلیت را نیز از طریق سامانه اطلاع‌رسانی «سفر ارزان» در شبکه تلگرامی به نشانی safararzan۱۵۳۹@ راه‌اندازی کرده که متقاضیان با کسب اطلاعات لازم، می‌توانند نسبت به خرید از طریق سامانه ۱۵۳۹ یا به روش‌های دیگر (خرید اپلیکیشنی، خرید اینترنتی و خرید از طرق دفاتر فروش) اقدام کنند.

شرکت رجا پیش از این برای اولین‌بار در کشور و در صنعت حمل و نقل ریلی تسهیلات ویژه دیگری را در قالب بسته‌های سفر (رزرو هتل همزمان با خربد بلیت قطار، تسهیل استفاده با تخفیف از حمل و نقل درون شهری و…) برای هم‌وطنان گرامی در نظر گرفته بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.