کد مطلب: ۲۷۳۳۴۱

سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید گوشی را در هند تاسیس کرد

سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید گوشی را در هند تاسیس کرد

در حال حاضر کمپانی سامسونگ بزرگترین شرکت‌ در بازار تلفن‌های هوشمند هند است.

در حال حاضر کمپانی سامسونگ بزرگترین شرکت در بازار تلفن‌های هوشمند هند است اما از آنجایی که گفته می‌شود این کشور در چند سال آینده قرار است رشدی نسبی را تجربه کند، کمپانی کره‌ای انتظار دارد میزان تقاضا برای موبایل‌هایش روز به روز بیشتر شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از این رو سامسونگ برای اینکه بتواند تمامی درخواست‌ها را با موبایل‌های خود پوشش دهد، به تازگی بزرگترین کارخانه تولید گوشی را در کشور هند ساخته است.

این کارخانه در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار (یا ۱۴۱ هزار متر مربع) واقع در نویدا برپا شده و این پتانسیل را دارد که تولید تلفن‌های هوشمند هند را به دو برابر میزان موجود برساند.

گفته می‌شود که در حال حاضر سالانه حدود ۶۰ میلیون گوشی در بازار این کشور توسط سامسونگ تولید می‌شود و بدین ترتیب بعد از به راه افتادن بزرگترین کارخانه تولید گوشی، این رقم می‌تواند به ۱۲۰ میلیون دستگاه برسد.

البته باید در نظر داشت که این اتفاق بالافاصله رخ نخواهد داد چرا که کارشناسان باور دارند سه سال طول می‌کشد تا این کارخانه بتواند ۵۰۰۰ نفر کارمند مورد نیاز خود را استخدام کند تا بتواند تولید گجت‌ها را به بیشترین حد ممکن برساند
هنوز شرکت کره‌ای اعلام نکرده کدامیک از محصولات این شرکت قرار است در بزرگترین کارخانه‌اش تولید شود و جزئیاتی در این زمینه تایید نشده است اما این احتمال وجود دارد که تمامی موبایل‌های این شرکت از اقتصادی‌ترین گوشی تا پرچمداران این شرکت در کارخانه یاد شده تولید گردد.

به گفته کارشناسان مهمترین دلیل ساخت چنین کارخانه‌ای، اجتناب از تعرفه واردات گوشی‌های این شرکت بوده و به همین دلیل انتظار می‌رود که از پتانسیل‌های موجود کارخانه جدید برای تولید گوشی‌های اقتصادی استفاده شود چرا که کاربران هندی علاقه زیادی به خرید این مدل محصولات دارند.

مشخصا تولید چنین کارخانه‌ای در بلند مدت به نفع سامسونگ خواهد بود و چند سال بعد می‌تواند میزان سود این کمپانی را بسیار بالا ببرد.

منبع: زومیت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.