کد مطلب: ۷۶۱۲۷

خدمات پرداخت موبایلی سامسونگ در چند کشور دیگر فعال شد

قرار است خدمات سامسونگ پی امسال در سه کشور جدید فعال شود تا کاربران به راحتی و با استفاده از گوشی خود هزینه استفاده از کالا و خدمات مختلف را بپردازند. به نقل از زد دی نت، کاربران گوشی های آندرویدی در مالزی، روسیه و تایلند از این پس می توانند با تلفن همراهشان هزینه

قرار است خدمات سامسونگ پی امسال در سه کشور جدید فعال شود تا کاربران به راحتی و با استفاده از گوشی خود هزینه استفاده از کالا و خدمات مختلف را بپردازند.

به نقل از زد دی نت، کاربران گوشی های آندرویدی در مالزی، روسیه و تایلند از این پس می توانند با تلفن همراهشان هزینه استفاده از خدمات مختلف را بپردازند و کالا خریداری کنند.

خدمان سامسونگ پی رقیبی برای اپل پی و آندروید پی گوگل محسوب می شود و قرار است تا قبل از پایان سال 2016 در ده کشور جهان در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

سامسونگ هم مانند رقبای خود در حال مذاکره با برخی شرکت های کارت اعتباری مانند مسترکارت است تا از خدمات کیف پول دیجیتال این شرکت موسوم به MasterPass بهره مند شود. از این طریق پرداخت های آنلاین کاربران بر روی بسترهای مختلف پرداخت از اوایل سال 2017 تسهیل می شود.

مهم ترین مزیت استفاده از این خدمات بی نیازی از پرکردن فرم های مختلف، به خاطر سپردن کلمات عبور طولانی و انجام امور زائد دیگر است. MasterPass هم اکنون مورد استفاده صدها هزار بازرگان در 33 کشور جهان قرار گرفته و قرار است به تدریج کشورهای دیگری نیز به این مجموعه افزوده شوند.

به گزارش فارس، سامسونگ ارائه خدمات پرداخت موبایلی خود را از آگوست سال 2015 در کره جنوبی آغاز کرد و از این طریق تنها در کره جنوبی تا به حال بیش از 2 تریلیون تراکنش مالی انجام شده و دومیلیارد دلار پرداخت صورت گرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.