خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۴۵۵۰

سحرخیز وارد بورس شد

سحرخیز وارد بورس شد

پذیره‌نویسی صندوق کالایی کشاورزی با نماد «سحرخیز» برای نخستین بار در بورس‌کالای ایران آغاز شد و تا ۲۰ دی ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پذیره‌نویسی صندوق کالایی کشاورزی با نماد «سحرخیز» برای نخستین بار در بورس‌کالای ایران آغاز شد و تا ۲۰ دی ادامه دارد. فعالیت این صندوق سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار مبتنی بر کالای کشاورزی همچون پسته، زعفران و زیره سبز است.

تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری قابل انتشار ۱۰۰ میلیون واحد بوده که از این تعداد ۱۰ میلیون واحد به‌صورت سرمایه‌گذاری ممتاز توسط موسسان پذیره‌نویسی شده و ۹۰میلیون واحد به‌صورت سرمایه‌گذاری عادی قابل پذیره‌نویسی است.

مبلغ اسمی هر واحد ۱۰ هزار ریال تعیین شده و براساس این اطلاعیه، خرید واحدهای ETF مستلزم وجود کد معاملاتی فعال در سیستم شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی است.

شرکت زعفران سحرخیز مجموعه‌ای است خانوادگی که از سال ۱۳۱۱ توسط مرحوم حاج‌محمد سحرخیز در مشهد بنیان گذاشته شد و تا سال ۱۳۴۲ فعالیت سحرخیز در قالب فروشگاه‌‌‌‌‌‌های زعفران سحرخیز ادامه داشته است.

در سال ۱۳۸۴ فاز یک مجتمع کشاورزی تولیدی زعفران سحرخیز واقع در شهرک صنعتی توس افتتاح شد که به موفقیت رسیدن این مرحله، منجر به توسعه فاز دوم در سال ۱۳۸۶ و افتتاح شعبه فروش تهران شد.

منبع: دنیای‌اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناصر سردرودی

    از الان منفی مبارک ?

  • ناشناس

    اینجا شب تاره…سحرخیزی هم فایده نداره

  • ناشناس

    سحرخیزها چند ماهه وارد بورس شدند صبح سحر به امید صف فروش بیدار میشن تا اوردر بذارن تو حداقل قیمت منتظر بشن با ضرر که فروختن خوشحال بشند اگه فرداش بالاتر رفت نق نوق بزنن از چنگمون مفت درآوردند

  • ناشناس

    تجارت نیوزی که حتی روزهای تعطیل و نصف شب خبر روی سایت میگذارد چطوری خبر عرضه سحر خیز را اینقدر دیر اطلاع رسانی می کند ؟ چون ارزش سهامش بالا بود نه کارگزاریها و نه شما به موقع اطلاع رسانی نکردید .

  • بورسیران

    خوبه سحر هیز وارد بورس نشده

  • محمد صالحی

    پذیره نویسی اش تمام شد. شما تازه بیدار شدید

  • عباس

    متاسفانه با عرضه های شدید حقوقی و دستکاری های ودستوری بودن منفی ها خیلی ها از بورس رفتن و بازار بدون رونق شده سایت های مختلف کسب پول و به غیر از اونا طلا دلار فارکس رو پولها کشیدن باید یه فکری به این حال کرد حقوقی وقت صف خرید میشه 4 روز عرضه سنگین نکنه تا بازار اوج بگیره و پولا برگرده حیف این همه پول که به جاهای دیگه میره و تو بازارهای دیگه خرج میشه

  • محمد امین

    هر چی دولت مردان گفتن عکسشو باور کن .گفتن بورس سرمایه گزاری مطمئن. بورس ناامن ترین جا برای سرمایه گزاری شد الان میگن توقیف نفتکش کره جنوبی ولی عکسش میشه پهلو گرفته بارگیری کنه .اینم دور زدن تحریمها.

  • ناشناس

    دروغگوی خائن هر روز یک را و روش جدید برای چاپیدن مردم پیدا می کنید نمونه بارز آن سهم سحرخیز نه به اون پذیره نویسی سرایر کذب و دروغ نه این بازگشایی مسخره پس از یک روز مثبت ۱۰ و امروز منفی ۹