خبر مهم:

کد مطلب: ۲۸۲۲۷۸

رئیس سابق اتاق ایران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

سخنان ترامپ اثرگذار نیست، واکنش مسئولان ایرانی اثرگذار است

سخنان ترامپ اثرگذار نیست، واکنش مسئولان ایرانی اثرگذار است

رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران معتقد است که این بار سخنان ترامپ نمی‌تواند برای ایران تاثیر‌گذار باشد، بلکه در این شرایط موضع و نحوه تصمیم‌گیری مقامات مسئول ایرانی حیاتی است که می‌تواند فرکانس مثبت یا منفی را به جامعه تزریق کند.

رئیس سابق اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در واکنش به سخنان اخیر دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهوری آمریکا به تجارت‌نیوز گفت: معمولا رئیس جمهور آمریکا عادت به سخنوری دارد و تا به امروز هم موضع‌های متفاوتی درباره برجام و توافق با ایران داشته است. بنابراین این سخنان هم نمی‌تواند تاثیر چندانی برای بخش اقتصاد ما داشته باشد.

محسن جلال‌پور افزود: امروز دیگر تصمیمات ترامپ برای ما شرط مهم و اساسی نیست و نمی‌تواند تاثیر چندانی داشته باشد. بلکه در این بازه زمانی باید دید که مسئولان نظام درباره پیشنهادهای ترامپ چه واکنش‌هایی را نشان می‌دهند. به‌واقع امروز برخورد مسئولان و متولیان نظام است که می‌تواند به بخش اقتصاد ما فرکانس منفی یا مثبت بدهد.

او تصریح کرد: در این بازه زمانی حساس مهمترین اصل نحوه برخورد و تصمیم‌گیری مسئولان داخلی ایران است که می‌تواند تاثیرهای فراوانی را در بخش‌های مختلف اقتصاد را برایمان به همراه داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.