کد مطلب: ۵۷۵۰۹۲

انتخاب جانشین زاکانی در مرکز پژوهش‌های مجلس

انتخاب جانشین زاکانی در مرکز پژوهش‌های مجلس

رئیس مجلس طی حکمی بابک نگاهداری را با حفظ سمت (مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس)، به عنوان سرپرست مرکز پژوهش‌های مجلس منصوب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدباقر قالیباف حکم سرپرستی مرکز پژوهش‌های مجلس را برای بابک نگاهداری با حفظ سمت (مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس)، صادر کرد. پیش‌تر علیرضا زاکانی عهده‌دار این مسئولیت بود.

کارنامه سرپرست

وی تاکنون مسئولیت‌‌های اجرایی مختلفی را تجربه کرده است از جمله دبیری نقشه جامع علمی کشور، معاونت ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت نظارت و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی.

نگاهداری علاوه بر مدیرکلی حوزه ریاست دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیری کمیته تایید صلاحیت روسای دانشگاه‌‌های کشور، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در دوره ریاست تهرانچی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، عضویت در کمیسیون‌های نظارت و چشم‌‌انداز و امور نخبگان دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست مرکز مطالعات و برنام‌ریزی شهر تهران را نیز در کارنامه دارد ( فردا )

استعفای شهردار از مرکز پژوهش‌ها

به گزارش تجارت‌نیوز، علیرضا زاکانی، رئیش پیشین مرکز پژوهش‌های مجلس، پس از آنکه از سوی اعضای شورای شهر تهران به عنوان شهردار پایتخت انتخاب شد، از این سمت استعفا داد.

این در حالی است که او پیش از این، گفته بود «بهترین مکان برای خدمت، مرکز پژوهش‌های مجلس است و من در آنجا نوکری می‌کنم.»

بر اساس گزارش مهر ، زاکانی در روز برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم (۲۸ خرداد ۱۴۰۰) در پاسخ به این سوال که اگر نامزد مورد نظرتان رای بیاورد آیا با شما برای جایگاهی صحبت شده است یا خیر گفت: «این مساله برای من موضوعیت ندارد چرا که از نظر من بهترین جا برای خدمت، مرکز پژوهش‌های مجلس است و من در آنجا نوکری می‌کنم و این خیلی بد است که هر کسی جایی را که دوست دارد، ول کند و جای دیگری برود.»

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.