خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۲۹۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سقف انتقال پول کارت به کارت چقدر است؟/ روز پایان کار بانک‌ها

سقف انتقال پول کارت به کارت چقدر است؟/ روز پایان کار بانک‌ها

امروز آخرین روز کاری بانک‌ها در سال ۹۹ بود و شنبه ۳۰ اسفند بانک‌ها تعطیل هستند. در این شرایط سقف نقل و انتقال پول با کارت بانکی چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز آخرین روز کاری بانک‌ها در شرایطی رقم خورده است که بیشترین حجم مبادلات بانکی در شب عید اتفاق می‌افتد.

علاوه بر این ریزش ارزش پول و جهش قیمت در بازارهای مختلف باعث شده است که سقف برداشت از کارت بانکی جوابگوی فعالیت مالی بسیاری از مشتریان نباشد.

با این وجود بانک مرکزی اعلام کرده است که سقف نقل و انتقالات بانکی در شب عید تغییر چندانی نداشته است.

در حال حاضر سقف انتقال وجه کارت به کارت شتابی و درون بانکی ۱۰ میلیون تومان در روز است و میزان کارمزد انتقال وجه برای وجوه بالاتر از سه میلیون تومان به صورت پلکانی افزایش دارد.

سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌سازها یا اپلیکیشن پرداخت موبایلی از یک میلیون تومان به سه میلیون تومان رسیده است.

همچنین مشتریانی که تاریخ انقضای کارت بانکی ِآنها سر آمده است، نیازی به حضور در شعب بانکی ندارند و به صورت خودکار تاریخ انقضای کارت آنها یکسال دیگر تمدید شده است.

علاوه بر این در صورت نیاز به گرفتن رمز دوم کارت بانکی، می‌توانید بدون انتظار برای بازگشایی شعب بانکی در پنجم فروردین ۱۴۰۰ به دستگاه خودپرداز مراجعه کنید و رمز دوم بگیرید.

برای اطلاع از وضعیت تعطیلی سایر بازارهای مالی گزارش آیا شنبه بورس تعطیل است را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ملاحبیب

    بله فهمیدم خوب مردم رودرست کردین هرچقدربخواین میتونیم به کارت بریزیم ولی برداشت نه تازه برای پول خودمون هزینه هم بدیم.اینم مثل منع عبورومروردرشب وشهرهای شلوغ عجب زندگی برامون درست کردزن

  • ناشناس

    خخخخخخ.خب قبلا هم همین بود که.یه چند ماهی شما دیر باخبر شدید…خسته نباشید

  • ناشناس

    آخه این چه جور تضمینی هست که بیش از ۱۰ملیون نمی شد کارت به کارت کرد این هم به ضرر کارکر هست من ۴ روز هست که کارفرمای من نمی تواند ۳ملیون مخاد بریزد نمی شود همش به نفع کارفرما هست

  • ناشناس

    والله،ما که امروز رفتیم از عابربانک چندتااز بانک ها ، پول نقد بگیریم،همشون خالی بودن. آخرشم بدون پول نقد برگشتم خونه.

    • م

      گفته کارت ب کارت یعنی از این جیب ب اون جیب ن پول نقد

    • هادی

      اخه دوست عزیز پول نداشتن عابر بانک چه ربطی داشت به تیر خبر.اگه تونستی یه بار دیگه تیترو بخون

  • ناشناس

    پول مملکت اینقدرسقوط کرده وبی ارزش شده که مردم دربازارهاقصدخریدکالاهاواجناس بروندبایدیک کیسه گونی پول عمل کنند با۳میلیون کاربکارت چیزی نمیتوان خرید؟اونم مسولین امراجرایی روزی یک دوباره بار برای افزایش قیمت تراکش نقل وانتقال کارت‌ بکارت مصوبه ‌بخش نامه افزایش قیمت پلکانی صادرمی کنندخداوندبه مسولین اجرایی بی انصاف وبی تدبیررا انصاف عنایت فرمایند

  • ناشناس

    مسولین اجرایی مافقط هنرافزاییش قیمت کالا واجناس محتاج مردم بلندنداونم هنرافزایش ترفندپلکانی قیمت ها پلکانی یعنی موضوع مبهم وغیرشفاف؟یعنی کلادرروندتصمیمات اجرایی حق وانصاف وصداقت تعطیل!!

  • علی

    سپاسگزارم از اطلاع رسانی به موقع شما.

    • ناشناس

      سلام آقاعلی

  • ناشناس

    رفتم ازعابر بانک پول بردارم یک مأمور اصلأ دیگه نگاهی به عابر بانک ها نمی کنند که پول دارند یا نه آنوقت شما ها به فکر درآمد بانک هستید که در تعطیلات نوروزی بره بگیرید به فکر چاره ای باشید که مردم در آسایش باشند در تعطیلات نوروزی

  • جعفر

    سلام عذر میخوام همراه بانک صادرات چرا قطع شده تو این شب عیدی و دقیقا از ۲۹ اسفند تا الان

  • احمد

    سلام چرا سقف کارت به کارت من 100 تومان چجوری زیاد ترش کنم