خبر مهم:

کد مطلب: ۷۵۲۳۱۰

سقف فروش ارز برای مردم اعلام شد

سقف فروش ارز برای مردم اعلام شد

سقف فروش ارز در صرافی‌ها اعلام شد. طی چند ماه گذشته شاهد کاهش میزان فروش ارز در صرافی‌ها بودیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، میزان جدید خرید ارز در صرافی‌ها برای مردم اعلام شد.

در راستای مدیریت بازار ارز و به منظور پاسخگویی به نیازهای مردم، امکان فروش ارز به مردم تا سقف ۵ هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها برای صرافی‌ ها دارای مجوز معتبر از بانک مرکزی، از محل منابع خریداری شده مجاز شد.

بانک مرکزی اعلام کرد: از هفته آتی صرافی‌ها می‌توانند نسبت به خرید ارز به صورت اسکناس از اشخاص حقیقی و حقوقی تحت سرفصل «تامین نیازهای ضروری» اقدام نمایند.

صرافی‌ها همچنین مجازند نسبت به فروش منابع تامین شده از این محل به اشخاص حقیقی ایرانی (بالای 18 سال) و حقوقی مقیم به صورت یک بار در سال برای هر مشتری و پس از احراز هویت وی تا سقف 5 هزار یورو یا معادل آن به سایر ارزها در سرفصل «تامین نیازهای ضروری» اقدام نمایند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام این 5000 با نرخ ارز توافقی است یا ازاد؟

  • مهدی انصاری

    امیدوارم که فکرم صحیح نباشه زیرا تصور میکنم که انگار در کشور دستگاه چاپ اسکناس های خارجی تقلبی ایجاد شده که دایم ارز بفروشند و قیمت را بالا ببرند..اگر اینگونه نیست اقداماتی بکنید که این ملت شوربختی که از بام تا شام در فکر دلار و سکه و مال اندوختن و نگران از آینده هستند، تغییر کنند و جامعه به تعادل برسد.. در کشور ما اگر به حال خود بگذارند بسوی ارزانی و فراوانی خواهد رفت..افسوس که در درجه ی نخست این حاکمان کشور هستند که بیش از همه د سودای مال اندوزی و سلطه بر مردم و قدرت طلبی در جهان هستند…
    و سخنان ما فایده ای شاید ندارد…