کد مطلب: ۶۶۸۱۶۸

‌سقوط هواپیمای جنگنده F۱۴ در اصفهان

‌سقوط هواپیمای جنگنده F۱۴ در اصفهان

روابط عمومی ارتش اعلام کرد یک فروند هواپیمای جنگنده F14 صبح امروز در حین ماموریت دچار نقص فنی شد. در این حادثه خلبان و کمک خلبان نجات یافتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مسئول روابط عمومی ارتش در منطقه اصفهان گفت: هواپیمای جنگنده F۱۴ صبح امروز دچار نقص فنی شد و خلبان و کمک خلبان آن با چتر نجات فرود آمدند که برای اقدامات درمانی به بیمارستان‌ الزهرا (س) منتقل شدند.

تسنیم گزارش داد، وی با اشاره به حادثه برای هواپیمای جنگنده F14 در صبح امروز اظهار کرد: این هواپیمای جنگی ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه امروز صبح در حین ماموریت دچار نقص فنی در موتور شد و خلبان و کم‌خلبان با چتر نجات فرود آمدند.

او افزود: خلبان و کمک خلبان این هواپیما در حین فرود با چتر نجات دچار آسیب‌دیدگی شدند که فورا به بیمارستان الزهرا (س) برای اقدامات درمانی منتقل شده‌اند، اما هواپیمای F14 از بین رفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نتیجه مرگ بر آمریکا
    الان باید F35 میداشتین

  • علیرضا

    ای کاش هواپیمای F14 را مهندسی معکوس می کردند که حداقل تکنولوژی این نوع هواپیماهای خاص با بالهای تاشونده از بین نره ، نباید به این سادگی بگذاریم این ها نابود شوند

  • امین سوری

    تامکت قطعه ندارن واقعا اگر نبودن عراق ایران رو نابود میکرد

  • عباسعلی

    انشاالله ما باید هر چه سریعتر به تکنولوژی ساخت انواع هواپیماهای جنگنده و پیشرفته بصورت جهادی وارد شویم همانطوری که اس۳۰۰ را نمی دادند خودمان پیشرفته تر از آن را ساختیم در این مورد هم اگر جدی وارد شویم انشاالله حتماً نتیجه می گیریم

  • علی

    اگر تامکت ها اعتبار جهانی پیدا کردن این اعتبار حاصل دلاوری وشجاعت ودرایت خلبانان غیور سرزمین اهورایی ما به دست امده.شجاعت ازخودگذشتگی ومهارت خلبانان غیور وتکنولوژی منحصر بفرد این جنگنده سبب اعتبار تامکت ها شده.درحالی که پیشرفته تر ازتامکت ها در نیروی هوایی کشورهای همسایه وجود داره ولی نتوانسته اعتبار تامکت ها را کسب کنن.

  • ناشناس

    عزیزجان شماهم به امریکاووعده هاش خیلی خوش بین نباش که هیچ وقت دوستت نمیشه

  • ناشناس

    حیف این خلبانان عزیز که باید سوار این اهن غراضه ها بشوند و با جون خودشون بازی کنند

  • ناشناس

    باسلام خدایا شکرت که خلبان و کمک خلبان عزیزمان فرزندان غیور وطنمان سالم هستند هزار بار شکر….. و اما F14 حیف ناراحت شدیم خدایا خودت ایرانمان و ملتش را از گزند هر اجنبی خائن وطنی و خارجی حفظ نما و بر ابهت ایران عزیزتر از جانمان بیافزا و سربلند و سرافراز و پایدار بدار آمین یا رب العالمین

  • ناشناس

    خدا شکر که خلبانان سالم فرود امدن وانشاالله خودمان پیشرفت خواهیم کرد

  • ناشناس

    اینکه دوستی فرمودند متخصصها فقط اف ۱۴ رو تمیز میکنن نهایت لطف رو دارن نسبت به تکنسین های هواپیما
    ولی کمبود قطعه باعث چنین اتفاقاتی هست
    به امید روزی که توان ساخت بهترینها رو داشته باشیم