خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۷۸۵۴

برای ماشین‌های یخچال‌دار سنسور دما بهتر است یا ردیاب؟

برای ماشین‌های یخچال‌دار سنسور دما بهتر است یا ردیاب؟

برخی از خودرو‌های حامل مواد غذایی به‌صورت مداوم باید دمای یخچال آن‌ها بررسی شود؛ استفاده از ردیاب سنسور دما به راننده کمک می‌کند تا بدون توقف ماشین، وضعیت دمای مواد غذایی یا هر آنچه که در حال حمل آن است را به‌صورت آنلاین چک کند.

ردیاب سنسور دما یکی از کاربردی‌ترین انواع ردیاب‌‌هاست که برای تانکرهای حامل سوخت، مواد غذایی و گل گیاه استفاده می‌شود. برخی از خودرو‌های حامل مواد غذایی به‌صورت مداوم باید دمای یخچال آن‌ها بررسی شود؛ استفاده از ردیاب سنسور دما به راننده کمک می‌کند تا بدون توقف ماشین، وضعیت دمای مواد غذایی یا هر آنچه که در حال حمل آن است را به‌صورت آنلاین چک کند. آیا می‌دانید ردیاب سنسور دما چیست؟ برای ماشین‌های یخچال‌دار سنسور دما بهتر است یا ردیاب؟ در این مقاله همراه ما باشید تا ردیاب سنسور دما را به‌طور کامل بررسی کنیم.

ردیاب خودرو با سنسور دما چیست؟ بهترین جی‌ پی‌ اس خودرو برای ماشین‌های یخچال‌دار

مواد غذایی توسط کانتینر‌ها و ماشین‌های یخچال‌دار در سراسر ایران پخش می‌شوند. هر مواد غذایی برای اینکه فاسد نشود در دمای خاصی باید نگهداری شود. جی پی اس خودرو با قابلیت سنسور دما، دستگاه کاربردی است که برای کانتینر‌ها و ماشین‌های یخچال‌دار ساخته شده است و دمای داخل یخچال را از راه دور گزارش می‌دهد. ردیاب سنسور دما در موتور، یخچال و کانتینر قابل نصب است و از خسارت‌های احتمالی ناشی از کاهش یا افزایش دما، جلوگیری می‌کند.

یخچال‌ کانتینرها مجهز به سنسور دما هستند؛ سنسور دمای یخچال معمولی و ساده است و باید مدام به‌صورت حضوری چک شوند. اما ردیاب سنسور دما، کلیه اطلاعات دمای یخچال را از طریق GPS به گوشی شما ارسال می‌کند و از راه دور می‌توانید از دمای کانتینر حامل سوخت یا مواد غذایی مطلع شوید!

سنسور ردیاب چگونه کار می‌کند؟ بررسی دمای یخچال از راه دور در کنار ردیابی آنلاین خودرو

ردیاب سنسور دما با استفاده از gps کار می‌کند و علاوه‌بر نمایش دمای محیط، مکان دقیق خودرو را نیز گزارش می‌دهند. ردیاب‌های سنسوردار به برق خودرو متصل می‌شوند، به همین دلیل ضروری است که هنگام نصب توسط تکنیسین‌ها متخصص در خودرو نصب شوند. چنانچه دمای محیط به هر دلیلی افزایش یا کاهش یابد، دستگاه جی پی اس افلاین و آنلاین، دمای داخل یخچال را به شما گزارش می‌دهند؛ تا در صورت لزوم قبل از اینکه مواد غذایی فاسد شوند، آن‌ها را بتوانید به مکانی با دمای مناسب منتقل کنید.

IMG 20211117 105805

ردیاب با سنسور دما روی چه خودرو‌هایی قابل نصب است؟

ردیاب با سنسور دما روی کلیه خودرو‌ها قابل نصب است. برخی از وسایل نقلیه که از ردیاب سنسور دما استفاده می‌کنند شامل موارد زیر است:

  • پیک موتوری رستوران‌ها
  • ماشین‌های حمل گوشت و مرغ
  • ماشین‌های حامل گل و گیاه حساس به دما
  • ماشین‌های مخصوص جوجه‌کشی
  • تانکر‌های سوخت و مایعات
  • کامیونت‌های پخش‌کننده مواد غذایی فریز شده

توجه داشته باشید اگر راننده حامل سوخت یا مواد غذایی از جمله گوشت و اقلام غذایی گران قیمت هستید، باید مراقب باشید که خودروی شما به سرقت نرود. یکی از روش‌های سارقان که بتوانند برنامه‌ریزی دقیقی برای سرقت خودرو داشته باشند، شنود تلفن همراه است. به همین دلیل باید مهم‌ترین علائم شنود تلفن همراه را بشناسید و در صورت مشاهده هرگونه علائم مشکوکی در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را برای قطع شنود انجام دهید.

مهم‌ترین ویژگی‌ها و امکانات ردیاب با سنسور دما

یکی از کاربردی‌ترین امکانات ردیاب‌ها پیشگیری از سرقت است. اما خوشبختانه ردیاب‌های سنسور دما علاوه‌بر ردیابی، از فاسد شدن مواد غذایی، پژمردگی و خراب شدن گل و گیاه و همچنین خطرات مهیبی هم‌چون انفجار ناگهانی تانکر‌های سوخت جلوگیری می‌کنند. اما ویژگی‌ها و امکانات ردیاب با سنسور دما به این موارد ختم نمی‌شود.

از امکانات دیگر ردیاب‌های سنسور دار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از اینترنت GPRS و سیم‌کارت کلیه اپراتور‌های کشور
  • اندازه‌گیری دقیق دی اکسید کربن
  • قابلیت اندازه‌گیری دما از منفی ۴۰ تا مثبت ۱۲۵ درجه سانتی‌گراد
  • ردیابی خودرو از طریق GPS در سراسر کشور
  • قابلیت اندازه‌گیری رطوبت از ۰ تا ۱۰۰ درصد
  • امکان نصب با پورت خروجی ۲ آمپر
  • ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اینترنت و پیامک

IMG 20211117 105824

آیا خرید ردیاب و سنسور دما با توجه به قیمت جی پی اس خودرو به صرفه است؟

قیمت ردیاب‌های سنسور دما باتوجه به کاربردشان بسیار به‌صرفه و ارزان هستند. توجه داشته باشید که قیمت بالای ردیاب‌ها به هیچ‌عنوان نشان‌دهنده کیفیت و مرغوبیت بالا نیست. برخی از برند‌های متفرقه برای اینکه بتوانند ردیاب‌های بی‌کیفیت خود را به فروش برسانند اقدام به قیمت‌گذاری نجومی کرده‌اند.

بهترین جی پی اس‌های خودرو سنسور دما را از حرفه ای‌ها تهیه کنید

در این مقاله ردیاب سنسور دما برای ماشین‌های یخچال‌دار و سایر کانتینرها را به‌طور کامل بررسی کردیم. ردیاب‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و هر کدام کاربری متفاوتی دارند. ردیاب‌های سنسور دما در کلیه خودرو‌ها قابل نصب هستند؛ باتوجه به ارزش بالای سوخت، مواد غذایی و گل و گیاه ضروری است از ردیابی استفاده کنید تا دما را به‌طور دقیق نمایش دهد و از فاسد شدن مواد غذایی و انفجار تانکر سوخت جلوگیری کند. چنانچه برای خرید ردیاب سنسور دما سوال یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ایران رهیاب با شماره ۲۲۴۱۰۳۲۸-۰۲۱ تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.