کد مطلب: ۵۳۱۷۷۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عملکرد هفتگی سهام عدالت / افت ۱۷ درصدی سهام عدالت در هفته آخر فروردین

عملکرد هفتگی سهام عدالت / افت ۱۷ درصدی سهام عدالت در هفته آخر فروردین

ارزش سهام عدالت در جریان هفته آخر معاملاتی فروردین ۱۴۰۰ با ادامه روند نزولی هفته‌های گذشته، از کانال ۱۰ میلیون تومان عبور کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در جریان هفته آخر فروردین ۱۴۰۰، با روند تقریبا نوسانی به کانال یک میلیون و ۲۰۷ هزار رسید. شاخص کل تنها یک روز عملکرد مثبت داشت. با وجود مثبت شدن شاخص در پایان معاملات آن روز (سه‌شنبه) ارزش سبد سهام عدالت کاهش یافت.

با توجه به شرایطی که در بازار وجود دارد نمادهای زیادی از سبد سهام عدالت در جریان معاملات روزانه در صف فروش قفل هستند و با کاهش قیمت همراه هستند. با توجه به کاهش قیمت روزانه سهام عدالت، ارزش آن در پایان معاملات هفته آخر فروردین از کانال ده میلیون عبور کرد و به ۹ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید. سهام عدالت این هفته را با قیمت ده میلیون و ۹۳۸ هزار تومان آغاز کرد.

با توجه به تغییر دامنه نوسان به ۳- و ۶+ از روز اول اردیبهشت (چهارشنبه)، از آن جایی که بسیاری از نمادهای سهام عدالت در صف فروش قفل هستند، در روز اول اردیبهشت ارزش سهام عدالت افت چشم‌گیری را داشت.

آخر فروردین 1400

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کلا بگین دولت پول نداره تموم

  • ناشناس

    سهام عدالت همچنان در حال نابودی کامل

  • ناشناس

    رو پای خودتون وایستین.. سخته اما اینکه منتظر کمک های دیگران باشی سخت تره

  • ناشناس

    عملکرد ضعیف دولت درکنترل تورم در سه سطح خودرو مسکن طلا

  • حميد

    حامی داره ارامش بر میگردونه حق بنویسید دیگه همه انسانیم من تحمل میکنم و به پاین دستیم میرسم تا به سود برسه خودمم هم بیشتر سود میکنم بالا دستیم بیشتر و نوشه جانش چون همه جوره کله گنده ها و کله دولت با حامی هستن بزارید دولت دقیقه نود همه مردم ایران بکشه بالا ما هم روحیه بدیم تا به سود برسیم همه

  • ناشناس

    سلام کاردرمنزل کسی سراغ داره بهم بگه ممنون

  • ناشناس

    باسلام به همه دوستان آقای محترم که ادعا داری بده کار کنه، من خودم ۲ شیفت کار میکنم ولی چه فایده که کارفرما برای دو شیفت کاری ۲۵۰۰۰۰۰هزار تومن حقوق پرداخت میکند چطوری با این پول خرج خانه را برنامه ریزی کنم،وقتی هم اعتراض میکنم میگه دوست نداری تشریف ببر،درضمن تا وقتی که خودت شرایط طرف را تجربه نکردی قضاوت نکن

  • ح

    با سلام ‌…خواهشا پول فروش ۶۰ درصد سهام که فروختیم واریز کنید الان چهار ماه بیشتره فروختیم هیچ واریزی ندارد از فروش ۶۰درصدمون لطفا پول فروش ۶۰درصدمون واریز کنید براش بد جور نیاز داریم ممنون … فروختیم چون واقعا به اون پول نیاز داشتیم از مسعولان محترم تقاظای آجزانه میکنم نصبت به واریز پول فروش سهام عدالتمان توجه کنند واریز بشه با پول فروش سهام فروختمون مشگلمان حل بشه سپاسگزارم شما را یخدا یه کاری کنید منه معلول با ۷۳۰۰۰هزار ماهیانه جلوی پنج نفره عضو خانواده شزمنده نشم!!!!!!!!!

  • ناشناس

    چرافروش سهام عدالت راآغازنمیکن ۸ماه شدیک هزاری واریزنشداین چه داستانه پول نیازدارم

  • ناشناس

    چرا سود سهام. عدالت. واریز نمی شود