کد مطلب: ۶۴۷۲۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سود سهام عدالت چقدر شد؟

سود سهام عدالت چقدر شد؟

بورس در هفته‌ای که گذشت در حدود سه درصد رشد کرد و سهام عدالت نیز همسو با شاخص کل بورس حرکت کرد. سهام عدالت چقدر افزایش قیمت داشت؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سهام عدالت در هفته در حدود سه درصد رشد کرد.

سهام عدالت در پایان آخرین هفته فروردین تقریبا سه درصد رشد داشت. همچنین شاخص کل بورس کمتر ۳٫۹ درصد رشد کرد و در سطح یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.

بورس روز چهارشنبه هفته اخیر از محدوده یک میلیون و ۴۵۴ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۵۱۲ هزار واحد رسید. شاخص کل بورس در این هفته ۳٫۹ درصد رشد کرد

ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته یعنی ۳۱ فروردین ماه به ۱۴ میلیون و ۳۵۷ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۳ میلیون و ۷۹۳ هزار تومان ایستاد.

ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت در پایان این هفته به ۲۷ میلیون و ۴۶ هزار تومان رسید. ارزش این سبد در هفته گذشته برابر با ۲۵ میلیون و ۹۸۱ هزار تومان بود.

همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه و آخرین روز معاملاتی این هفته، به ۱۳ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان رسید. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۲ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان بود.

ارزش ۶٠ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به هشت میلیون و ۶۱۴ هزار تومان رسیده است.

از سهام عدالت چه خبر؟

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره جاماندگان سهام عدالت، گفت: برآورد این است حدود ۲۰ میلیون نفر در کشور سهام عدالت ندارند که در کمیسیون اقتصادی طرحی را تصویب کردیم و براین اساس کسانی که مشمول باشند، سهام عدالت دریافت می‌کنند.

پیمان حدادی، مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق‌بهادار: با توجه به نزدیک‌شدن به فصل مجامع، یکی از موضوعات بسیار مهم در موضوع سهام عدالت؛ حضور نماینده مشمولان سهام عدالت است که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‏‏‏‏‏‏‏‏‏‌اند.

طبق هماهنگی‏‏‏‏‏‏‏‏‏‌های انجام‌شده فقط افرادی می‌توانند به‌عنوان نماینده سهامداران روش غیرمستقیم سهام عدالت در مجامع شرکت‌ها حضور داشته باشند که دارای معرفی‏‏‏‏‏‏‏‏‏‌نامه رسمی از کانون شرکت‌های سرمایه‏‏‏‏‏‏‏‏‏‌گذاری سهام عدالت باشند.

نماینده ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: کارگروه ویژه سهام عدالت پیگیر واریز سود شرکت‌های غیربورسی سهام عدالت برای سهامداران است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمدی

    سهام عدالت یک میلیونی فروشنده خریدارم

  • ناشناس

    میخرمش

  • ناشناس

    سهام استانی عدالت را بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ تومان در طی بیش از یکسال خریدیم سهام و سکرد و سکرشا و کرمان و…..امروز شاهد هستیم بیش از ۶۵ درصد سرمایه اولیه خودمان را نداریم اسم این کار چیست ایا دزدی و فساد نیست امروز سرمایه مان را بجای ارزش بی ارزش کردند ولی قیمت خودرو را در طی ۲ سال بیش از ۴ برابر کردند و خودروها در بازار ازاد فروخته می شود نه به مردم اسم این کار چیست

  • ناشناس

    من زیر خط فقر هستم بیکا زن طلاق گرفت سهام هم ندارم چرا نمیدن

  • فاطمه

    سلام به مسولین . لطفا سهام مون به قیمتی بخرید بتونیم با پولش مشکل مون حل کنیم مستاجرم

  • ناشناس

    برای ثبت نام سهام عدالت باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

  • ناشناس

    سلام من سهام یک میلیونی دارم می‌خوام بفروشم

  • ناشناس

    سلام ارزش سهام عدالت در سایت سهام عدالت دات آی ار کمتره چرا بروزرسانی نمی کنند و برای فروش سهام عدالت هیچ طرحی ندارن؟!

  • مهدی

    سلام دارایی کل سهام عدالت من ۸۵۰۰۰۰۰۰هستش.اگه کسی خریدار هست می فروشم.

  • ناشناس

    منم خسته شدم از این گرانی قیمت ماشین و ارزان کنید یارانه رو بیشتر کنید چرا همه چیز گیرونه