به گزارش تجارتنیوز، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونا، بعید به نظر می رسد در روزهای باقی مانده سال، تصمیم جدیدی در این باره گرفته شود، اظهار کرد: سهمیه بنزین برای سفرهای نوروزی منتفی است. سهمیه فروردین ماه خودروها، طبق روال هرماه در کارتهای سوخت واریز خواهدشد.
به گفته وی سهمیه سوخت فرودین، ساعت صفر روز یکشنبه اول فروردین ماه در کارت سوخت مالکان واریز میشود.
منبع: اقتصاد آنلاین
اخبار بیشتر را از طریق کانال تجارتنیوز دنبال کنید.
پارسا ل فقط قول شو دادن واقعا که دولت بی تدبیر و نا امید
نه اینکه هر سال دولت محترم روحانی سهمیه بنزین برای مردم میداد امسال خواست کنسل شه که مردم سفر نرن، ؟بخدا رو نیست سنگ پای قزوینه