خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۰۳۰۳

از مجامع شرکت‌های بورسی چه خبر؟ / سهامداران کدام شرکت‌ها منتظر سود نقدی باشند؟

از مجامع شرکت‌های بورسی چه خبر؟ / سهامداران کدام شرکت‌ها منتظر سود نقدی باشند؟

در این هفته نیز مجامع عمومی عادی سالیانه برخی شرکت‌های بورسی برگزار شد. در این مجامع سهامداران کساوه، فولاژ، تبرک و چکارن ضمن اطلاع از تصویب صورت‌های مالی شرکت، از میزان سود نقدی تقسیمی نیز آگاه شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این هفته نیز مجامع عمومی عادی سالیانه برخی شرکت‌های بورسی برگزار شد. در این مجامع سهامداران ضمن اطلاع از تصویب صورت‌های مالی شرکت، از میزان سود نقدی تقسیمی نیز آگاه شدند.

بر این اساس یکی از شرکت‌هایی که اقدام به انتشار گزارش تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه خود کرده است، شرکت فولاد آلیاژی ایران است. فولاژ برای سال مالی ۹۹ به هر سهامدار خود به ازای هر سهم ۹۵ تومان سود تقسیم می‌کند که بیش از ۴۵ درصد سود خالص هر سهم این شرکت است.

گروه کارخانجات صنعتی تبرک هم تصمیمات مجمع ۱۱ مرداد خود را در کدال منتشر کرد. بر این اساس سهامداران تبرک می‌توانند به ازای هر سهم خود ۲۰ تومان سود نقدی دریافت کنند. البته زمان واریز سود نقدی اسفندماه اعلام شده است.

شرکت صنایع کاشی و سرامیک سینا دیگر شرکتی است که میزان سود نقدی سهامدارانش را مشخص کرده است. بر اساس اطلاعیه کدال، این شرکت به ازای هر سهم ۲۹۴ تومان به سهامدارانش سود خواهد داد که بیش از ۵۷ درصد از سود خالص محقق شده کساوه در سال ۹۹ بوده است.

دیگر شرکتی که تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را در کدال منتشر کرده، شرکت کارتن ایران است. چکارن که در سال مالی ۹۹ به ازای هر سهم ۶۴ ریال سود محقق کرده، برای هر سهم یک تومان به سهامدارانش سود نقدی می‌دهد.

مهمترین اخبار مربوط به نمادهای بورسی و مجامع را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سود نقدی ندهند آبرومندتره باید برای چندرغازی بری ایام کرونایی صف بانک شرکت هم همین رو میخواد که منصرف شیویم برگردونه به حسابش بهانه چی داره وقتی حتی پارسال بعضی شرکت‌ها به حساب واریز کردند سهام چنین شرکتهای بی اعتباری که برای سهامداران خرد ارزش قائل نمی‌شوند نباید خرید

  • محمد

    سهم اعضا هیئت مدیره ۴۵۰میلیون نه ببخشید ۵۰۰میلیون(صلوات)،سهم بازرس و حسابدار محفوظ،خب حالا برسیم به سهامدار، انشااله سه ماهه سوم سال پیش بینی خوبی از سود انجام شده(یعنی همان گو….)

  • داود

    سلام

  • ناشناس

    مجمع تاپیکو کی برگزار میشه؟

  • ناشناس

    نظرات را نمیذاری این چندتا مخاطب هم از دست میدی

  • ناشناس

    بد بخت سهام کساوه 8 ماهه صف فروش قفل بعد از 70 درصد پایین اومدن قیمت سهام حالا تقسیم سود کرده یه وقت ورشکست نشه 70 درصد از پول اصلی سهامدار را خورده

    • ناشناس

      ورشکسته هم بشه همه اموال قابل نقد را باید بفروشه به تک تک دارندگان سهام تقسیم کنه

  • ناشناس

    چرا با سابقه ۵۰ ساله بورس هنوز برای دریافت سود نقدی ریالی باید سهامدار حضورا به بانک برود مگر شماره حساب رسمیت ندارد