کد مطلب: ۳۵۵۱۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سومین گروه انتخاباتی اتاق تهران اعلام موجودیت کرد / ائتلاف خاموشی، آل‌اسحاق و راسخ با تشکل‌های کارآفرین

سومین گروه انتخاباتی اتاق تهران اعلام موجودیت کرد / ائتلاف خاموشی، آل‌اسحاق و راسخ با تشکل‌های کارآفرین

سومین گروه انتخاباتی اعلام موجودیت کرد. این گروه با ماموریت اصلی تغییر برای پیشرفت قرار است در کارزار نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی ورود پیدا کند.

سخنگوی ائتلاف بزرگ تشکل‌های کارآفرین اقتصاد ملی درباره شعار این گروه انتخاباتی به تجارت‌نیوز گفت: یکی از شعارهای اصلی این تشکل در انتخابات اتاق بازرگانی تغییر برای پیشرفت است. معتقدیم این ائتلاف محل یک جریان، یک گروه یا تفکر خاص نیست. بلکه این گروه محل تمامی تفکرات و ایده‌ها برای ایجاد تغییر بزرگ در اتاق جهت اهداف و توسعه بخش‌خصوصی است.

محمدمهدی راسخ افزود: به دنبال این بودیم تا لیست واحدی را از مجموعه تمام شایستگان تهیه کنیم تا برای اولین بار در اتاق تهران با یک لیست واحد و متشکل از تمام افراد شایسته بدون توجه به نوع نگاه و اعتقادات گروهی سیاسی تشکیل شود.

او اظهار کرد: با گروه پویندگان رشد اقتصاد ملی با کانون کارآفرینان توسعه‌گرا (متشکل از تشکل‌های کارآفرینی و بزرگ کشور) وارد مذاکره شد و نهایتا لیست ائتلاف بزرگ با نام تشکل‌های کارآفرین ملی و با شعار تغییر برای پیشرفت تنظیم شد. یکی از ویژگی‌های مهم این ائتلاف بزرگ این است که همه اعضا پذیرفته‌اند که در قالب کار تیمی و بدون به کار بردن اوصافی چون سر تیم و غیره همه با هم کار تشکلی و تیمی داشته باشند.

راسخ با اشاره به رویکرد این گروه به حضور جوانان افزود: نکته مهم دیگر باتوجه به حضور جوانان و بانوان در مجموعه فعالان اقتصادی کشور سعی و تلاش شد تا حد امکان تعداد بانوان و جوانان در این ائتلاف بسیار چشمگیر حضور یابند.

او گفت: همچنان در لیست اعلامی ائتلاف بزرگ برای اولین بار در تاریخ اتاق‌های بازرگانی اسامی 9 نفر از بانوان فعال بخش خصوصی در این لیست حضور دارند. از طرف دیگر ضرورت حضور پیشکسوتان و افرادی که تجارب کافی در امر تشکل‌گرایی دارند، لیست حاضر مجموعه‌ای از جوانان، بانوان و صاحبان تجربه و پیشکستونان است. البته برای جانشین‌پروری در اتاق بازرگانی تهران که همواره مغفول مانده است، طرح‌های جدیدی داریم که در نشست‌های بعدی اعلام خواهد شد.

راسخ به حضور افراد در لیست ائتلاف بزرگ تشکل‌های کارآفرین اقتصاد ملی اشاره کرد و گفت: بنابراین در حوزه بازرگانی افرادی همچون یحیی آل‌اسحاق، مسعود دانشمند، عبدالرضا رضایی هنجنی، ساقی باقری نیا، ویدا سینا، مریم سلطانی، نازنین فلاحتی، سیداحمد مقیمی، سیدضیاالدین خرمشاهی، ایرج طهرانی‌زاده جبه، پرویز حسابی، سعدالله بهمنش‌نیا، پیمان دفتری، مرجان آقاجان‌زاده هوشیار و مهوش نیک‌پور نزهتی حضور دارند.

به گفته او، حوزه صنعت هم چهره‌هایی همچون سیدعلینقی سیدخاموشی ، محمدمهدی راسخ، محمد احمدی، محمدرضا کمپانی، ایرج رهبر، سعید مهذب ترابی، محسن صفایی، علیمردان شیبانی، غلامرضا امیرشقاقی، کیوان ارجمند حسابی، مهدی نجار دیسفانی، رویا دهقانی کهنگی، نازیلا نورفردی و فاطمه شعبانی وجود دارد. عوض محمد پارسا، ایرج حسابی، روشن‌علی یکتای قرابایی، سیدجلال‌الدین مقصودی، محمدعلی رضایی کمال‌آباد و سعید مقیسه از دیگر افرادی هستند که در گروه کشاورزی اضافه شدند.

راسخ گفت: حوزه معدن هم به دلیل اینکه گفته شده افراد در لیست‌های گروه دیگر حضور نداشته باشند توانستیم سیدموسی آقایی لنکرانی را به این جمع دعوت کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.