خبر مهم:

کد مطلب: ۴۳۹۹۱۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سکه در سالی که گذشت / خرید سکه در کدام ماه سودده بود؟

سکه در سالی که گذشت / خرید سکه در کدام ماه سودده بود؟

بررسی روند قیمت سکه در ۱۲ ماهه سال گذشته نشان می‌دهد، اسفند ماه پربازده‌ترین ماه برای سکه بوده که بیش از ۱۲ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

قیمت سکه در زمستان سال گذشته بیشترین افزایش قیمت‌ها را به همراه داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سال ۱۳۹۸ سال پر نوسانی برای بازار سکه بود و افزایش قیمت ۳۴ درصدی را برای سرمایه‌گذاران این بازار به همراه داشت که کمتر از بازدهی طلا بود.

قیمت سکه (بهار آزادی) در ابتدای سال ۱۳۹۸ در سطح چهار میلیون و ۳۹۴ هزار تومان قرار داشت که با افزایش قیمت در اواخر اردیبهشت ماه به پنج میلیون تومان نیز رسید اما پس از آن توانست تا ابتدای آبان ماه روند تقریبا با ثباتی نزولی را پشت سر بگذارد. در چهارم آبان ماه قیمت سکه به پایین‌ترین میزان سال گذشته خود رسید و در سطح سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار گرفت.

پس از آبان ماه، بازار سکه شاهد افزایش بی‌وقفه قیمت تا پایان سال بود.

3463

بررسی روند قیمت سکه در ۱۲ ماهه سال گذشته نشان می‌دهد، اسفند ماه پربازده‌ترین ماه برای سکه بوده که بیش از ۱۲ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

همچنین در سال گذشته بیشترین افت قیمت سکه مربوط به تیر ماه بود، به طوری که در این ماه هر سکه بهار آزادی با افت ۶٫۳ درصدی مواجه شد.

4573

بازدهی سکه در سال ۱۳۹۸

در مجموع قیمت سکه در سال ۱۳۹۸ با افزایش ۳۴٫۲ درصدی از جهار میلیون و ۳۹۴ هزار تومان در ابتدای سال به پنج میلیون ۹۰۰ هزار تومان در پایان سال رسید و رکورد بالاترین قیمت تاریخی خود را در این سال به ثبت رساند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    هشدار الان وقتی است که مغازه داران سکه خودشون بابرداشتن حباب سکه ارزان تربخرندوارزان تربفروشندتادولت وبانک مرکزی رادوربزننداین قیمت هاریسک بالادارد

  • ناشناس

    دولتیان بافروش نفت لیتری سه هزارتومان هنوزکسری بودجه دارندمردم هوشیارانه بادولت معامله کنندهرگونه حراج سکه ازطرف بانک مرکزی ضررآتی برای مشتری داردوضیعت اقتصادی دولت بحرانی فریب قیمت های هیجانی رانخوریداحتمال پایین امدن قیمت سکه روزی سیصدهزارتومان دررمضان وجوددارد

  • ناشناس

    ارزش حقوق بازنشستگان کاهش پیداکرد

  • ناشناس

    آقای همتی نقش بسزایی درقیمت سکه داردمیتونست زمانی که قیمت سکه‌ به پنج تومان رسیده بوددستورحراج سکه بانک مرکزی رابزندوقیمت رابه زیرپنج تومان برسدولی این کاررانکردتاسکه ارزان به دست مشتری نرسد

  • ناشناس

    دارندقیمت سکه رابابی رحمی بالامی برنداصلا اصلا به نفع هیچ کس نیست فکرکنم شخص روحانی دریک خواب عمیق فرورفته باشد فقط کاراین دولت شده مهارکرونا مهاردلاروسکه اصلابه زبان نمی اورند

  • ناشناس

    والا این قیمت برای سال ۱۴۰۰هم بالاست

  • ناشناس

    (((هشداربه‌ افزایش قیمت ها))) به هرقیمتی میخواد برسه الان خیلی هاگذاشتندتوسایت دیواربفروشندمثلا نیم راگذاشتندسه تومان سه هفته هم گذشته ولی هیچ کس نمی خرد سوال ««آیاخودبانک‌ مرکزی خودش این‌ قیمت میخرد»»

  • ناشناس

    طلا گران خواهد شد.