کد مطلب: ۳۱۴۲۲۰

سیمان خاش؛ شاخص‌ترین واحد تولیدی در سیستان‌وبلوچستان

سیمان خاش؛ شاخص‌ترین واحد تولیدی در سیستان‌وبلوچستان

‌نماینده مردم شهرستان خاش، میرجاوه، کورین و نصرت آباد در مجلس‌ گفت: شرکت تولیدی و صنعتی سیمان خاش، شاخص‌ترین واحد تولیدی در سیستان‌وبلوچستان است‌.

‌علی کرد در دیدار با شماری از سرمایه‌گذاران موفق استان که در تولید و صادرات نقش دارند، بیان کرد: سیمان خاش با بهره گرفتن از معادن غنی منطقه و استفاده از توان نیروهای بومی توانسته در عرصه‌های مختلف بدرخشد.

به گزارش تجارت‌نیوز،کرد اظهار کرد: این شرکت در مباحث صادراتی، تولید محصولات کیفی، حضور موثر در بازار و بورس و اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی و رعایت شاخص‌های کیفیتی و استاندارد به عنوان الگویی برتر در سطح استان سیستان و بلوچستان و ایران است‌.

کرد ادامه داد: سیمان خاش با برخورداری از معادن موجود در این شهرستان از جمله پوزولان، تولید کلینکر و سیمان راه اندازی فروشگاه اینترنتی و حضورو موثر در بازار توانسته برای خود اسم و رسم کسب کند و همچنان در مباحث مختلف نامزد دریافت لوح‌های موفقیت و ممتاز است‌.

نائب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس بیان کرد: ایجاد و راه‌اندازی فاز دوم کارخانه سیمان و سرمایه‌گذاری جهت تولید سیمان سفید و کاشی و سرامیک از خواسته‌های مهم مردم خاش است که امیدواریم در جهت حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد شغل و مقابله با معضلات بیکاری و اقتصادی و معیشتی مورد توجه هیئت مدیره سیمان قرار بگیرد و به دغدغه های مردمی نیز پاسخ داده شود.

کرد گفت: سیمان خاش بعد از منطقه آزاد چابهار در کنار شرکت سیمان سیستان نقش مهمی در حمایت از تولیدات داخلی داشته و دارد.

وی اظهار کرد: فرصت های ارزشمند سرمایه گذاری و کار و تلاش در شهرستان فراهم است، اما می‌طلبد در شرکت سیمان خاش برنامه‌ریزی و نوعی تحرک و پویایی برای بهره گرفتن از ظرفیت‌ها مدنظر باشد.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.