خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۴۳۱۰

یک اتفاق مهم این هفته در بورس / خبر خوش برای سیمانی‌ها

یک اتفاق مهم این هفته در بورس / خبر خوش برای سیمانی‌ها

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران تصریح کرد: از این هفته ۱۵ نماد سیمانی بازگشایی می‌شوند، در هفته‌های بعد معاملات به صورت پیوسته خواهد بود و گواهی سپرده سیمانی رونق می‌گیرد.

جواد جهرمی، معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران درباره خرید خرد سیمان از بورس کالا گفت: پس از راه‌اندازی معاملات سیمان در بازار فیزیکی، تقاضا برای راه اندازی معاملات خرده فروشی محصول سیمان اعلام شد و از طرفی تعدد روز‌های معاملاتی علاوه بر عرضه سیمان در بازار فیزیکی هم یکی از خواسته‌های فعالان این بازار بود تا این محصول در سایر روز‌های هفته هم معامله شود.

جهرمی گفت: مشتریان خرد سیمان با داشتن کد بورسی می‌توانند بصورت مجازی اقدام به خرید سیمان کنند و نیازی به مراجعه به کارگزاری نیست.

بازگشایی ۱۵ نماد سیمانی از این هفته

معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران تصریح کرد: از این هفته ۱۵ نماد سیمانی بازگشایی می‌شوند، در هفته‌های بعد معاملات به صورت پیوسته خواهد بود و گواهی سپرده سیمانی رونق می‌گیرد.

وی ادامه داد: طبق مصوبات وزارت صمت، شرکت‌های تولیدکننده سیمان باید از طریق بورس کالا اقدام به فروش سیمان کنند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    سلام وعرض ادب خدمت رییس محترم سازمان بورس ازجنابعالی خواهشمندم ساعت بازگشایی تالاربورس راهشت ونیم صبح بگذارید ضمنا تقاضا دارم روزهای پنجشنبه هم به بورس اختصاص بدهیدتاکمک بیشتری به بازارسرمایه واقتصادمملکت بشود …گرفتاری ما چه دربازار واقتصاد تعطیلات بیش اندازه ایی ست که رایج شده است…از توجه ویژه تان به بورس که باعث مثبت شدن بازارشده تشکر مینمایم وازخداوند منان توفیقات روزافزون شما عزیزان را طلب میکنم…… .کارگرساختمانی

    • ناشناس

      ضمنا ممنوعیت ویرایش از ساعت 0845تا 0900 را لغونمایند

    • ارسلان

      ممنوعیت ویرایش ولغوسفارش را ازساعت 0845 تا 0900 بردارند

  • مهیار

    تو رو خدا پیگیر سهام وحافظ باشین. یکساله که قفل کرده رو سرمایه ما ول کن هم نیست.
    بابا این سهام صاحب نداره؟ یکسال سقوط کامل مگه میشه؟ چرا کسی به داد ما نمیرسه؟!

  • ناشناس

    مردم بدبخت کردید فقط نوسان گیران حرفه ای کار می کنند

  • ناشناس

    متاسفانه همه چیز در این کشور بر پایه حقه بازی استوار شده ، بورس رو که داریم می بینیم بقیه کارها هم مثل بورسه . مثلا من ابتدای کرونا که تعدادی از عوارضی های اتوبان ها الکترونیکی شده بود ، در آنی رو ثبت نام و 150 تومن هم شارژ کردم ، متاسفانه الان مرتب پیام میداد که باید وارد سایت بشید و عوارض رو پرداخت کنید و الا جریمه میشید . وارد سایت که میشم موجودی کیف پولم صفره ، این در حالیه که شاید در این مدت نصف این مبلغ رو هم استفاده نکرده باشم . واقعا یک سایت دولتی با توجه به اینکه همه داده ها بر اساس شماره پلاک و کد ملی بوده نمی تونه این ها رو با هم لینک کنه !؟ یا هدف دریافت دو باره عوارض و احتمالا مبلغ جریمه از مردمه که واقعا گرفتار شدن .