کد مطلب: ۶۲۰۰۶۶

سهامداران بخوانند/ ۶ خبر مهم برای بورس امروز ۴ بهمن

سهامداران بخوانند/ ۶ خبر مهم برای بورس امروز ۴ بهمن

بازار سهام این روزها در ادامه روند رکودی ماه‌های گذشته، وضعیت وخیم‌تری دارد. اما بورس امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام این روزها در ادامه روند رکودی ماه‌های گذشته، وضعیت وخیم‌تری دارد. خروج پول حقیقی‌ها با وجود ضررهای سنگین همچنان ادامه دارد. ضرر برخی از سهم‌ها به ۹۰ درصد رسیده و بازار نیازمند همت و جدیت مسئولان است. اما بورس امروز تحت تاثیر چه سیگنال‌هایی است.

نماینده روسیه در مذاکرات وین، با اشاره به تجربه منفی ایران در نتیجه سیاست فشار حداکثری آمریکا تصریح کرد که کشورهای مشارکت‌کننده در گفت‌وگوها تلاش می‌کنند تا درباره تضمین آینده اجرای برجام اطمینان حاصل کنند. (ایرنا)

رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس اظهار کرد: برنامه دولت، حذف ارز ترجیحی است و ما در کمیسیون تلفیق جلسات متعددی را با دولت و با کارشناسان مختلف از مرکز پژوهش‌ها، دیوان محاسبات و اتاق‌های سه گانه گذاشته‌ایم و نظرات همه را اخذ کرده‌ایم. حتی با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزرای جهاد کشاورزی، نفت، بهداشت و اقتصاد جلسه داشته‌ایم. اگر کمیته‌ای که بین دولت و مجلس تشکیل شده جمع‌بندی داشته باشد، جمع‌بندی نهایی یکی دو روز آینده انجام می‌شود.‌‌ (انتخاب)

خبرگزاری فرانسه نوشته دیپلمات‌های ایرانی برای اولین بار پس از سال ۲۰۱۶، در نشست سازمان همکاری اسلامی در جده عربستان حضور خواهند یافت.

آمار غیررسمی، رشد ۳۵ درصدی معاملات و افزایش ۲.۵ درصدی قیمت مسکن شهر تهران در دی ماه نسبت به آذرماه را نشان می‌دهد. مطابق بررسی‌های خام که از آگهی‌های ملکی شهر تهران با وزن‌دهی به مناطق بر اساس معاملات قطعی به دست آمده، متوسط قیمت مسکن از متری ۳۲.۹ میلیون تومان در آذرماه ۱۴۰۰ به ۳۳.۷ میلیون تومان در دی ماه رسیده که از افزایش ۲.۵ درصدی حکایت دارد. (ایسنا)

عدم تغییر مخاسبه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها

مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در سال آینده با فرمول سال ۱۴۰۰ محاسبه شده و نرخ سوخت گاز صنایع هم ۴۰ درصد نرخ خوراک پتروشیمی‌ها خواهد بود.

بیگی‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اعضای کمیسیون تلفیق تصمیم‌ گرفتند که موادی همچون قیر، متانول، اوره و پلی اتیلن را با ذکر نام در تبصره ۶ لایحه بودجه اضافه کنند تا این مواد نیز در کنار فهرست دولت، مشمول مالیات بر درآمد صادراتی شوند. (فارس)

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    و مکروا و مکرالله
    مکر خداوند بالاترین مکرهاست .
    ان شاءالله که مکرشان در حق سهامداران ، به زودی زود دامن خانواده و خودشان را بگیرد و چوب این ظلم و ستم را بخورند و به عذابی گرفتار شوند که خودشان و خانواده شان ، روزی هزار بار آرزوی مرگ کنند. ایمان دارم که خداوند بالاخره جواب ظلمی را که به مردم کردید خواهد داد . آااااامین

  • ناشناس

    همانطور که سهامدار خرد را عذاب دادین همانطور هم از خدا براتون عذاب میخوام.سرمایه مون دو برابر که نشد هیچ الان فقط کمتر از یک سومش مونده.دولت دروغگوی ظالم برو به درک.

  • ناشناس

    کاش به قول این به اصطلاح کارشناسان که ما را دعوت به صبر و نفروختن کردند ، نمی کردیم و خیلی وقت پیش از این کوره پول سوزی خروج می زدیم.

  • علی

    کسانی که باید صدای مظلومین و زیان دیدگان بورس را می شنیدند شنیدند و کسانی که صدای ملت را نمیشنوند سودشان در نشنیدن است …..!!!!!!!!!!!

  • ناشناس

    بیست میلیون سهامدار حریف بیست نفر دزد نمیشویم …..

  • ناشناس

    نشستن و دست روی دست گذاشتن و از بین رفتن تمام سرمایه و زندگی و هستیمون را نظاره کردن ، راه چاره نیست. یا علی

  • ناشناس

    درسته این دولت واقعا” هیچ کاری برای بهبود بازار نکرد ولی این وضع بازار، بوی گند کاری دولت قبل است، که مردم را به بورس دعوت کرد و در بالاترین قیمت سهام شرکت های خود را به مردم غالب کرد.

  • طمع نکنیم?

    خوشحالم که پولامو گزاشتم توی بالشتم نیاوردم توی بورس که کل پولم بره شب تو خواب سکته کنم??خدایا مرسی

  • سعید

    من کلی تحلیل میکنم خطوط حمایت و مقاومت ، کندل ، شناسی ، با اندکاتور ههی تشخیص و قدرت روند ، ولی باز همش ضرر ، جالبه وقتی سبز میشه هیچ سودی نمیبینیم ولی به محض قرمز شدن پولمون کم میشه ،بارها به اپراتور گفتم چرا اینجوریه یه مشت فرمول مزخرف تحویلم داد هیچی به هیچی

  • ناشناس

    سلام متاسفانه دولت کنونی باشعارحمایت دروغین ازبورس ،همه مردم کشور عزیز ایران را به بازی باخت دعوت کرد وبورس را با بیسوادان اداره می کند.