کد مطلب: ۲۲۹۰۷۱

شاخص بورس ۷۷۹ واحد رشد کرد

شاخص بورس ۷۷۹ واحد رشد کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات بیستمین روز از فروردین‌ماه با ۷۷۹ واحد رشد به پله ۹۷ هزار و ۱۲۰ واحدی رسید.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۷۷۹ واحد رشد به پله ۹۷ هزار و ۱۲۰ واحدی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات امروز تعداد یک هزار و ۴۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۱۳۶ هزار و ۹۹ ریال در بیش از ۸۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

براین اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۲۴۷ واحد رشد، شاخص آزاد شناور ۵۸۴ واحد رشد، شاخص بازار اول ۶۸۹ واحد رشد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۱۵ واحد افت، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۱۵ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۹۵۰ واحد رشد همراه بودند.

نمادهای پربیننده معاملات امروز آنک صادرات ایران و فولاد مبارکه اصفهان با روند صعودی و ایران‌خودرو، سایپا، سایپا دیزل، زامیاد و سرمایه گذاری شفا دارو با روند نزولی بدون تغییر به کار خود پایان داد.

معاملات بازار فرابورس

شاخص بازار فرابورس با افت بیش از ۱۰ واحدی، به پله ۱۰۹۶ واحدی رسید.

همچنین در بازار فرابورس تعداد ۲۴۵ هزار و ۴۰۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۵۶۱ ریال در بیش از ۳۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نمادهای سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، صنعت روی زنگان، شرکت آهن و فولاد ارفع با روند صعودی و گروه کارخانجات صنعتی تبرک، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و توکاریل با روند نزولی به کار خود پایان داد.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.