کد مطلب: ۴۹۶۱۱۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیروزی سهم‌های کوچک بر شاخص‌سازان / روند صعودی شاخص هم‌وزن

پیروزی سهم‌های کوچک بر شاخص‌سازان / روند صعودی شاخص هم‌وزن

با شروع معاملات امروز بازار سهام عرضه در نمادهای بنیادین باعث روند نزولی شاخص کل شد اما نمادهای کوچک بازار سهام وضعیت خوبی دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند نزولی پیدا کرد و این در حالی است که شاخص هم‌وزن جدود نیم درصد رشد کرد و نشان‌دهنده وضعیت خوب سهم‌های کوچک بازار سهام امروز است. در جریان روند صعودی بازار سهام در چند هفته اخیر، سهم‌ها رشد خوبی داشتند و روند نزولی بورس امروز پایدار نیست و تقاضا در دوباره به بازار سهام بازمی‌گردد.

ریزش شاخص کل بازار سهام امروز به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز مانند شستا و خودرو و وبصادر بود اما کلیت بورس امروز در سهم‌های کوچک روندی مثبت دارد.

بازار 12 آذر 1

به نظر می‌رسد در ادامه روند معاملات بازار سهام امروز روند نزولی نمادهای شاخص‌ساز نیز بهبود پیدا خواهد کرد و عرضه کمتر خواهد شد و نمادهای تاپیکو، فولاد و حکشتی به مدار مثبت بازگشتند و احتمالا روند معاملات سایر نمادهای بنیادین نیز بهتر خواهد شد.

با تثبیت قیمت دلار و همچنین روند صعودی دلار در روز گذشته و همچنین بازگشت اعتماد و تقاضا به بازار سهام روند بورس صعودی شد و طبق پیش‌بینی کارشناسان به توجه به افزایش حجم و ارزش معاملات شاخص کل تا پایان سال رشد خوبی خواهد داشت.

بازار 12 آذر 2

نمادهای شستا، خودرو و وبصادر بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بازار سهام امروز را داشتند.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بعد از 3ماه خوابیدن پولم 2درصد پالایشی تو سودم!!!! یعنی احمق هست که بره این سهام مزخرف درا سوم رو بخره؟؟؟ همین الانم تو بقیه بیش از 30 درصد تو ضررم لعنت به بورس!!! شتران رو هم که تو دوروز خوب که پالایشیا خوب بودن بستن الان منفیه!!

  • ناشناس

    اونا که دلشون برا صف فروش و ضرر بیشتر تنگ شده نگران نباشند بعضی به عناوین مختلف دنبال این هستند تا با حرف یا صف کاذب فروش و هرجور شده با یه نصف روز منفی کردن شاخص ترسوهاش رو بفرستند تو صف پس آماده باشید فرصتی که دلال در اختیارتان گذاشته رو از دست ندید از صف درست گنید یا اگر صف فروشی هست برید حالاحالا بیرون نیاید تا دلال خبرتون کنه!!!

  • حمید

    بنظر می‌رسد دولت به وعده خود عمل کرد و پالایشی اول را مثبت باز کرد??
    پس دستوری بدون بورس و مثبت کردن پالایشی ها برای مدتی کوتاه بی دلیل نبود و حالا که پالایشی باز شده دیگر به حال خودشون رها شدن

  • شهریار

    خیلی خنده داره که حقیقی میفروشه بعد میاد ناله میکنه که این چه وضعیه. البته خوشحالم که میفروشه که ما بخریم و به سود برسیم.

  • ناشناس

    سهام کوچک مثل ولیز و غسالم و بسویچ حدود ۷۰ درصد اصلاح شدن و معلومه که بصورت شارپی رشد خواهند کرد اینا سود ساز ترن
    درسته کگل و تاپیکو خوبن ولی الان نزدیک قله هستن و بزودی اصلاح میخورن کارشناسان اشاره دارن به این موضوع ولی تحلیل با خود سهامداره

  • ناشناس

    اقا توروخدا پالایش رو نفروشید

  • ناشناس

    این بیسوادا اگه واقعا سهامدارن با یه روز کمتر مثبت شده میگن ریزش شروع شد فرصت بود این دو هفته باید میفروختید بورس با وجود شما هیچوقت درست نمیشه اگه هم سهامدارنما و دلال هستید و در پی فریب کارتون رو انجام بدید تا اموراتتون بگذره ولی خدا خوشش نمیآد بعضی رو بخاطر منافع خودتون فریب بدید دچار ضرر کنید
    تجارت نیوز گرامی بزن تو سایت سهامدار آگاه شه ثواب داره

  • ناشناس

    برای حمایت از حقیقیها یک مجمع حقیقی تاسیس شود تا ار حقوق حقیقها حمایت شود تا حق حقیقها زایل نشود

    • ناشناس

      در مجلس کلیات آن تصویب شده تجارت نیوز هم مدتی پیش خبررسانی کرد

  • حسین د

    سلام درباره پالایشی ها توضیح می دید شبندر شنبه چطور می شه مثبته؟ ممنون

  • محمدحسين

    من که همه سهام دولتی رو فروختم فقط سهام کوچک ان هم بیشتر از بخش غیر دولتی