کد مطلب: ۵۶۰۵۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۱۵ تیر چگونه آغاز به کار کرد؟ / اثر مثبت افزایش سرمایه شستا در بازار

بورس امروز ۱۵ تیر چگونه آغاز به کار کرد؟ / اثر مثبت افزایش سرمایه شستا در بازار

امروز بازار سهام با رشد ۱۳ هزار واحدی آغاز به کار کردو شاخص کل بورس با ۱٫۴ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۶۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بازار سهام با رشد ۱۳ هزار واحدی آغاز به کار کردو شاخص کل بورس با ۱٫۴ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۲۶۷ هزار واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز با دو هزار واحد مثبت در محدوده ۳۸۹ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۶۶ درصد رشد را ثبت کرد.

ارزش کل معاملات بورس هم در نیم ساعت ابتدایی بازار ۹۹۵ میلیارد تومان شد. همچنین «شستا» امروز تحت تاثیر خبر ثبت افزایش سرمایه خود امروز با تاثیر مثبت در بازار آغاز به کار کرده است و در رتبه‌های بعدی «فارس» و «فولاد» با تاثیر مثبت در شاخص کل هستند.

بیشترین تراکنش‌ها امروز برای «شستا»، «ولکار» و «ومدیر» ثبت شد و این نشان می‌دهد این دو عرضه اولیه تازه وارد در بازار همچنان در مدار مثبت در بازار سهام هستند.

امروز بازار فرابورس هم با شروعی مثبت و ۴۸ واحد رشد در شاخص آغاز به کار کرد و «لطیف»، «گدنام و «فتوسا» توانستند پرتراکنش‌ترین نمادهای بازار فرابورس باشند.

امروز گروه سیمانی به عنوان یکی از گروه‌هایی که در هفته‌های گذشته روندی منفی را داشت و بیشتر نمادهای گروهش قفل در صف فروش بودند امروز در محدوده‌های مثبت هستند و روند صعودی را دارند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    میشه بفرمایید کدام آثار مثبت؟؟هر شرکتی که افزایش سرمایه زده اوضاع اون نماد بدتر شده..‌.شستا هم چند روز مثبت خواهد بود و دوباره مثل یکسال گذشته ضرر سهامداران شروع خواهد شد….

    • ناشناس

      شما نگران سهامدارا نباش.

  • ناشناس

    متاسفانه هنوز فروش آبشاری مردمی که نمیدونن ارزش سهام چیه و چقدره ادامه داره

  • ناشناس

    باید بررفتار حقوقی ها نظارت بیشتربشه وقتی یک فروش کلان میلیاردی انجام می دهن زیاده روی می کنن درفروش بازار بورس بهم می زنن باعث میشه قفل فروش ایجاد بشه جلوی زیاد خواهی حقوقی گرفته شود

  • ناشناس

    با سلام ، اگر فرادی جدیدا میخواهد سهام شستا و یا ثشاهد را خریداری کنند در جریان باشند که دولت اجازه داد قیمت این دو سهم از فروردین 99 بصورت حبابی تا مرداد سال 99 بالا برود برای تامین منافع خودش ، بطوریکه قیمت شستا تا 6500 تومان و قیمت ثشاهد تا 8200 تومان بالا رفت و در 10 ماه بعد از مرداد 99 ثابت شد که قیمت سهام شستا و ثشاهد حتی بالا 1200 تومان هم حبابی است . دوستان عزیز گول افزایش سرمایه را نخورید .

    • ناشناس

      باشه ، مرسی که اینقدر نگران پول بقیه هستی

  • ناشناس

    این سرمایه خرد مردم که جمع میشه صرف خرید یه سهام غیربنیادی ورشکسته میشه و درواقع نقدینگی سهامداران رو می‌بلعه و دود میکنند بتدریج سبب خروج سهامدار و نقدینگی و تضعیف کلیت بورسه

  • ناشناس

    و بازم فروشنده هست ایا نمیبینند که بازار داره جون میگیره و با این فروشها تو بعضی از سهمها باعث ضرر اول ب خودشون میشه کاش پول زیادی داشتم ی سری سهمها واقعن مفت دارن میدن میره و امیدوارم همه از ضرر در بیان و ب سود برسن

  • سیاوش

    بازار روند خوبی و داره و متعادل داره رشد می‌کنه و بازار با اصلاح های کوچکی خوش مرتب ترمیم می‌کنه شاخص بورس احتمال زیاد با یه اصلاح کوچیک برمیگرده و مقاومت دو میلیون سیصد هزار واحد رو می‌شکنه نگرانی نداره بالا و پایین رفتن قیمت سهم عادی هستش و از همین بالا پایین رفتن ها سود خوب میشه داشت بعضی ها فکر میکنن بازاری خوب که همیشه مثبت باشه …

  • ناشناس

    اصلا افزایش سرمایه بیانگر ناتوانایی اون شرکته که میخواد با خرد کردن سها مها قدرت فروش سهمها رو بالا ببره که همه بتونن بخرن در واقع به ضرر دارنده سهم که به مجمع میره وبه نفع خریدار سهم خرد شده است که ارزان‌تر میتونه بخره

    • مریم

      آقای ناشناس خواهشا سم پاشی نکن .
      این افزایش سرمایه شستا ۱۱۱۷ درصدی هست که بزرگترین افزایش سرمایه برای غول بورس گذاشتن و یعنی این همه حقیقی که خریدار این سهم بودند اندازه تو سرشان نمیشه.
      در ضمن افزایش سرمایه میدهند تا قیمت سهم تعدیل شود و جذاب بشود تا خریدار بیشتر داشته باشه