خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۵۶۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شروع منفی بورس / ۴۲ نماد مثبت، ۴۴۶ نماد منفی!

شروع منفی بورس / ۴۲ نماد مثبت، ۴۴۶ نماد منفی!

با شروع معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل به دلیل عرضه زیاد در نمادهای بنیادی حدود ۴ هزار واحد افت کرد و به یک میلیون و ۲۷۹ هزار واحد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام هنوز با مشکل نقدشوندگی دست و پنجه نرم می‌کند و کارشناسان عقیده دارند تا زمانی که دامنه نوسان نامتقارن ادامه دارد بازار سهام روندی فرسایشی خواهد داشت. امروز نیز بسیاری از نمادها در صف فروش قفل هستند و نقدشوندگی در این نمادها کاملا از بین رفته است.

شاخص هم‌وزن نیز در جریان معاملات امروز روندی نزولی دارد و کلیت بازار سهام قفل در صف‌های فروش است.

بورس 15 فروردین

اما سئوال اینجاست که نمادهای بنیادی که از مرداد ماه ریزش زیادی داشتند چرا متعادل نمی‌شوند؟

کارشناسان عقیده دارند علاوه بر دامنه نوسان نامتقارن، بی‌اعتمادی نسبت به بازار سهام زیادی شده تا شاخص کل چند روزی مثبت می‌شود سهامداران این روند مثبت را فرصت خروج از بازار تلقی می‌کنند و دوباره فشار فروش در بورس زیاد می‌شود.

بازار 15 فروردین

در جریان معاملات امروز تعداد نمادهای مثبت به شدت کم است اما نمادهای شستا، شپنا و فملی بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل بازار سهام را دارند.

در جریان معاملات امروز بازار سهام ۴۲ نماد در بازار بورس و فرابورس مثبت هستند اما حدود ۴۴۶ نماد در بازار سهام منفی هستند و از طرفی حجم و ارزش معاملات بازار سهام نیز به شدت کاهش یافته است.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی شایان

    این همه میانگین کم کردم ، هنوز بیست درصد تو ضررم

  • ناشناس

    کل نمادها منفی هستن قرمز کامل

  • ناشناس

    در تعجبم از اختصاص خبر های شما به بورس،اصلا چیزی به نام بورس در ایران وجود نداره ،اگر اندکًمطالعه ای راجع به بورس و قوانین مربوط به اون داشتین می دونستین بورس ایران کاملا از معنی واقعی خودش دور شده ،کجای دنیا بورس برای ماه های متوالی منفیه و تصلا کجای دنیا دولت ها در بورس مداخله می کنن و فرمان میدن بهش

  • ناشناس

    هرچه ضرر کنیم ارزش داره…ارزشش به اینه بقال و خیاط و سبزی فروش محل از بورس میرن…بازار میمونه با اهلش…

  • کمالی

    عجب مملکتی با تحریم منفی بدون تحریم منفی .با برجام منفی بدون برجام منفی.انتخابات امریکا منفی .دلار 30هزار تومن منفی..ارزان شدن دلار همگی منفی…نظرم فقط با رای ندادن مثبت بشه

  • ناشناس

    در «تله ارزندگی»
    گیر نکنیدهریک روز که می‌گذره
    سهامداران بی‌اعتمادتر می‌شوند
    و درخواست خروج از این تله
    افزایش می‌یابد

  • ناشناس

    ای کاش حرف خانواده ام را گوش می دادم ۲۶۰ میلیون پول بی زبانم را سال ۹۸ گزاشتم تو بورس الان حاضرم نصفش به من برگردونن تا هر چه زودتر از این منجلاب بیرون بکشم…..

  • ناشناس

    واقعا سرمایه گذاری در ایران ازبین رفته.

  • مجمع تحلیلگران

    قبل عید به دوستان گفتم که بعد عید ریزش تو شاخص سازا الی الخصوص پالایشیا خواهیم داشت الانم میگم بازار فردام منفیس و سه شنبه صبح کل شاخص سازا مثبت میشن اینم راهنمایی

    • ناشناس

      شما برو از همون حقوقی ها دفاع کن

  • پژمان راهنی

    خدایاخسته شدیم تاکی قرمز دیگه بریدم سرمایه ام نابودشده دارم سکته میکنم

    • ناشناس

      سلام برای مال دنیا حرص نخور پول تو زندگی میاد میرود یک دفعه یک زلزله میاد از هستی ساقط میشی مرگ برای همسایه نیست امید داشته باش مدتی اصلن به پرتفوی نگاه نکن اگر بدانی من چقدر ضرر کردم به زندگی امیدوار میش یک قلم خپارس پنجاه درصد تو ضررم قطعا درست میشود من سالیانه در بورس هستم در مجموع از سود بانک بهتر هست شک نکن ؟