خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۱۳۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

صعود بورس در اولین روز هفته آخر سال / تقاضا در حال جان گرفتن!

صعود بورس در اولین روز هفته آخر سال / تقاضا در حال جان گرفتن!

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص ‌کل به دلیل روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز مثبت شد اما با وجود مثبت شدن شاخص‌ کل اکثر نمادها در رنج منفی معامله می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگر چه شاخص کل مثبت است اما تعداد نمادهای منفی از نمادهای مثبت به شدت بیشتر است و همانطور که کارشناسان پیش‌بینی می‌کردند شاخص ‌کل مثبت شد اما نمادهای کوچک قفل در صف‌فروش شدند. در جریان معاملات امروز بیش از ۲۰۰ نماد روندی منفی و حدود ۵۳ نماد روندی صعودی دارند.

بورس 23 اسفند

معاملات امروز با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز همراه شده و احتمالا در جریان معاملات امروز تقاضا در این نمادها بیشتر شود و بورس تمایلاتی به سبز شدن نشان می‌دهد.

تعداد نمادهای مثبت در حال افزایش است و شاخص هم‌وزن نیز در کنار شاخص‌کل روندی صعودی دارد. همچنین حجم معاملات در حال حاضر حدود دو هزار میلیارد تومان است.

معاملات امروز با افزایش تقاضا و حمایت از نمادهای بزرگ و نمادهایی که دولت سهامدار آن‌ها است همراه شده و این موضوع نشان از حمایت بازار سهام دارد اما از طرفی فشار فروش بالا است، اعتماد به بازار سهام از بین رفته و دامنه نامتقارن نوسان باعث می‌شود سهم‌ها دیرتر به تعادل برسند. همچنین فعلا خبری از توافق و مذاکره نیست و همین موضوع باعث می‌شود تا کارشناسان عقیده داشته باشند روند صعودی بورس پایدار نیست. علی خسروشاهی عقیده دارد زمانی می‌توان گفت بورس متعادل شده که معاملات مثبت در بورس تا چند روز ادامه پیدا کند و حجم و ارزش معاملات بالا برود.

بورس 23 اسفند 1

همچنین احتمال می‌رود بورس هفته آخر معاملات اسفند را با روندی صعودی پشت سر بگذارد اما به عقیده کارشناسان این روند صعودی دلیلی برای متعادل شدن بورس نیست و باید برای متعادل شدن بورس چشم‌انتظار سال ۱۴۰۰ باشیم.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسابگر

    از این نوع اردر خوشحال باشید
    دیدید چطوری خالی می کنند
    نوش جون حقوقی ها شب عیدی

  • قلندر دارابی

    به خدا شانس نیارم کل سهمل مثبت بو سهم مو مثبت نیابو
    خودرو دارم و شتران هم دارم نگاه کنید نفتی ها همش مثبت بالا هستند بعد نگاه شتران کن

  • ناشناس

    شاخص مثبت ولی سهامهای ما منفی .این چهجور کارشناسیه.ما از اصل سرمایمون ۷۰ در صد تو ضرریم این ضررا کیمیخواد جبران بشه.تا میخواد یه زره مثبت بشه می بندند برای افزایش سرمایه با با ما افزایش سرمایه نمی خوایم سهومو بالا ببرید تا ما از صرر در بیایم .به خدا دیگه خسته شدیم.خدا لعنت کنه این باعثو بانی رو

  • هموطن

    به حقوقیها نگاه بندازید، درصد خرید و فروششون نزدیک به هم هست،یعنی بصورت دستوری هم قیمتها رو افزایش دادند و هم نوسان خوبی گرفتند و هم …
    فاتحه بورس خوندست،اسمشو باید عوض کرد.

  • هموطن

    نظرها پس از تایید
    ثبت میشوند، یعنی هرچی دلشون میخواد.
    چه کاریه خودتون بنویسید مردمو بیخود تو زحمت نندارید:)

  • ناشناس

    وقتی ۸۰ تا۹۰ درصد سهم‌ها قفل در صف فروش هستند و چند تا شاخص ساز برای نگه داشتن شاخص بالای ۱۲۰۰ مثبت می شوند نمی شود اسمش را گذاشت جان گرفتن وقتی بازار جان می گیرد که خروج پول نباشد صف‌های فروش جمع شوند و با قانون شکنان بورس برخورد جدی شود سهام داران هم سهام داری کنند نه اینکه هر روز فقط نوسان گیری باشد باید هر خریدی به دید یک سال به بالا باشد

  • ناشناس

    با سلام این ترفند مثبت وسبزی چندروزه شاخص حیله ونیرنگ است انشالا چهارشنبه سوری کنارساختمان بورس باشید

  • ناشناس

    من هم 70درصد توضررم ولی 50تومن دیگه اوردم بورس انشاالله بعد از عید بورس رشد خوبی کنه ضررم به 50درصد برسه میفروشم میرم

  • ناشناس

    رشد بورس شروع شده است. تا 10 روز کاری آینده شاخص کل یطور پیوسته مثبت خواهد بود. هفته آخر اسفند و نیمه اول فروردین بطور سنتی مثبت است.

  • عباس قلی

    تجارت نیوز همه تیترهای شما منفی هست چرا ؟
    نکنه از….