کد مطلب: ۵۳۱۱۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کاهش حجم عرضه شاخص را متعادل کرد / کاهش تحرکات منفی در بورس

کاهش حجم عرضه شاخص را متعادل کرد / کاهش تحرکات منفی در بورس

بازار سهام در آغاز معاملات امروز با برخی تحرکات مثبت همراه بود که بعضی از صف‌های فروش کاهش یافت و در ابتدای معاملات، شاخص روند صعودی را ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در پایان معاملات دیروز با برخی از تحرکات مثبت همراه بود و کارشناسان احتمال می‌دادند در جریان معاملات امروز (۳۱ فروردین) برخی از نمادها با کاهش حجم عرضه و از طرفی روند صعودی شاخص را ببینیم.

در جریان معاملات امروز همچون روزهای گذشته تعداد زیادی از نمادها در صف فروش قفل هستند. به دلیل کاهش نسبی برخی از صف‌های فروش با حجم‌های بالا برای نمادها بزرگ و شاخص‌ساز، شاخص در ابتدای راه امروز روند صعودی داشت.

در آغاز معاملات امروز، شاخص حدود ۲ هزار داحد صعود کرد، اما با گذشت تقریبا یک ساعت از آغاز معاملات حدود ۴۰۰ واحد مثبت است. با توجه به حجم‌های عرضه و تقاضا در برخی از نمادها، حرکت شاخص امروز نوسانی است. شاخص هم‌وزن اما عملکرد منفی دارد.

2525 4

نمادهای شستا، وبملت و فملی امروز با عملکرد مثبت، بیش‌ترین تاثیر مثبت در روند نسبتا صعودی شاخص داشتند. با وجود مثبت بودن این نمادهای بزرگ و تاثیر آن‌ها برای روند صعودی شاخص، تعداد بسیار زیادی نماد در صف‌های فروش قفل هستند. تنها وجود دامنه نوسان نامتقارن است که باعث ایجاد همچین شرایطی می‌شود. با وجود مثبت بودن شاخص، حدودا ۲۷۰ نماد در بورس منفی هستند.

3636 3

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چند تا شاخص ساز رو سبز کردن بقیه بازار کلا منفیه توهم زدین تا کی میخواین دروغ بگین….

  • بیژن بورسی

    همچین؟!

  • ناشناس

    دولت و سازمان بورس شاخص کل رو بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تا یک میلیون ۳۰۰ هزار در نوسان نگه میدارن و نمیزارن از این عدد پایین تر و یا بالاتر بره. علت این کارشون رو باید به مردم نگن.

  • ناشناس

    چون بی اعتمادی هست شنبه دوباره منفی است

  • ناشناس

    بورس ایران به لطف دروغ ,نابود شد تحرکات معنی نداره

  • Mbm

    حالا که بنا به تغییر دامنه نوسان بود. بهترین کار۶_&۶+هست.

  • سیدحسین پیربازار

    عزیزم شستا .فملی وبملت بالاخره بایدخریدهای ماهانه که مفت ازدست سهامدارانش درآورده روبایددوباره با قیمت بالابندازه به مردم!تانوسان بگیرندوازفرداش روزازنوروزی ازنو!!؟هنوزنتونستیم به یکسری هابفهمونیم دراینجورروزهاخریدیعنی خودکشی یکمقداربازارسبزفرصت فروش هست نه خریدبجزاستثناع ها البته!؟حقوقی بایدسودکنه ولی ناجوانمردی وبی مروتی زشته، وچوب خداوآه مظلوم مخصوصاپرتفوی هایی که نهایتش از۵۰۰هزارتاده میلیونه بالاخره دامنشونومیگیره!؟احترام ماه عزیز هم سرشون نمیشه!؟من تقدم ولی دلیلی نداره فقط فکر خودم باشم وازخدام میترسم برعکس…..!!!!؟

  • ناشناس

    دولت نه تنها حمایتی از بازار نمی کند بلکه دست از فروش اوراق هم برنمی دارد

  • ناشناس

    الان من سهم خریدم ۳ماهه حجم نمیخوره?????