کد مطلب: ۴۷۳۹۸۹

افت ۲.۵ درصدی بورس در یک ساعت / حمایت‌های حقوقی‌ کی انجام می‌شود؟

افت 2.5 درصدی بورس در یک ساعت / حمایت‌های حقوقی‌ کی انجام می‌شود؟

در آغاز معاملات امروز بورس، شاخص کل با بیش از 2.4 درصد افت در کمتر از 60 دقیقه به کانال یک میلیون و 643 هزار واحدی سقوط کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با افتی 41 هزار واحدی در کمتر از 60 دقیقه مواجه شد. فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز معاملات منفی این نمادها موجب شده که شاخص کل بیش از 2.4 درصد سقوط کند. این در حالی است که در این مدت افت شاخص کل هم‌وزن کمتر از یک درصد بوده که دلیل اصلی آن کم معامله‌شدن نمادهای کوچک و عدم افت زیاد قیمت پایانی این نمادها بوده است.

2 1

در 60 دقیقه ابتدایی معاملات تعداد کل معاملات بورس کمتر از 310 هزار معامله بوده که در این میان یک میلیارد و 710 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 24 هزار میلیارد ریال داد و ستد شده است. سه نماد فارس، فولاد و شستا نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشته‌اند.

1 3

فرابورس نیز وضعیت خوبی در آغاز معاملات امروز نداشته و اکثر نمادهای این بازار نیز در محدوده منفی و صف فروش دادوستد می‌شوند. کگهر، آریا و مارون نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص این بازار داشتند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که روز گذشته نیز شاخص کل بورس 2.5 درصد افت کرد ولی پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم بازار امروز حقوقی‌ها بار دیگر وارد میدان شده و صف‌های فروش نمادهای بزرگ را از بین ببرند. بورس در حالی معاملات خود را پیگیری می‌کند که روز گذشته نیز شاهد خروج پول حقیقی از بورس بودیم. همچنین دیروز جلسه شورای عالی بورس برگزار شد که در آن قالیباف رئیس سازمان بورس از پیگیری وضعیت سهامداران آکنتور خبر داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینکه میگید حمایت چرا نمیشه.هرکی بخواد بخره از خارج هم که بیاریش این صف سنگین رو که میبینه میترسه بخره همینا تا یکماه پیش که برای خریدش سرو دست میشکستند میگه نکنه یکدفعه زلزله شده همه کارخونه ها خراب شدند. اصلا کی پولش میرسه این صفا رو جمع کنه. صف سنگین فروش صف بعدی رو میاره تا جایی که اینقدر قیمت ۵ درصد ۵ درصد پایین بیاد تا پولی از هیچکی نمونه.سهامدارا اگر همینو میخواید به کارتون ادامه بدید. سفته باز هم بدش نمیآد کم از این فرصتا گیرش میاد

  • کاوه

    من موندم فاز اون 5میلیون نفری که عرضه اولیه با این قیمتها رو میخرن چیه!!!!!
    اگر 2هفته خریدی انجام نشه پیام اعتراض به دولت نوسانگیر میرسه.
    وا مصیبتا از ملتی که میبینن خودشون و دیگران میلیاردها میلارد ضرر کردن و دوباره صف میکشن برای خرید سهام و عرضه اولیه ها…
    خلایق هر چه لایق

  • بنده خدا

    دولت مقصراصلی هست که باتبلیعات زیادحتی درتلویزیون قاطی تبلیعات شامپو و پوشک بچه بورس راهم تبلیع کردحالامثل …….توگل مانده وجواب مردم رانمیده

  • ناشناس

    آخه یکی نیست به این ملت بگه پدر آمرزیده ها ،دولتی که اینقدر بی پول شده که قسطی اون وام دو میلیونی کرنا رو از یارانه مردم بی نوا کم می‌کنه چطور حاضره به شما سهام دارها ۵۰۰ _ ۶۰۰ درصد تو ۶ ماه سود بده!!!!..آخه شما چقدر ساده و خوشخیالید…
    اون طعمه چاق و چله و خوش مزه روی قلاب واسه این نیست که ماهی اونو بخوره و حال کنه،واسه اینه که وسوسه بشه تا شکار ماهی گیر بشه و بعدشم کباب!

  • سعید

    تنها کاری که میشه کرد اینه که اونایی که میتونن بفروشن برن سمت طلا و دلار تا اینا ادب شن بیاین بیرون از بورس فقط طلا اول بورسو میکشن پایین بعد میدونن دارن چی کار میکنن حالا ترسیدن مردم برن سمت طلا خریدشو محدود با کارت ملی کردن

  • ناشناس

    هدف از دادن دارایکم به مردم ان بود که مردم را به بازار بورس بکشند ونقدینگی انها را از چنگ شان دراورند تا به این ترتیب هم کسری بودجه تامین شود وهم شاید ازتورم کاسته شود، بیچاره مردم که گول شمارا خوردند ووارد بورس شدند وهمه پس اندازشون دود شد، اگر همین وضع ادامه یابد حقیقی ها سهام خودرا هر چند با زیان زیاد ازبورس بیرون خواهند کشید تا حقوقی ها بمانند ودولت.

  • نادم و پشیمون

    دروغ دروغ اگه سه هفته پیش فروخته بودم فولاد مبارکه رو الان سرمایم نصف نشده بود

  • کیوان

    دوستان شما چرا خریدارها رانگاه نمی کنید خوب همه حقوقی هستند پس اینا کیان که توصف های فروشندنکنه همه از فضا اومدن توصف فروش همه حقیقی ها هستند موندم چرا اینا به خود ودیگران ضربه می زنند شما الان شستا را نگاه کنید تمامی فروشنده ها حقیقی ها یند وخریدار همه حقوقی اند واقعیت را باید دید چرا همه اش می گوییم حقوقی مقصر است خوب حقوقی هم یک سهامدار مثل حقیقی است آنها هم می خواهند سود ببرند الان آنها قدر موقعیت را میدانند وخرید می کنند هیچکس مقصر نیست مگر خود حقیقی ها کافیه یکی دو روز صف فروش نرن ببینید چه می شه ماها خودمان مقصریم نکنید این کار را که بعد پشیمان خواهید شد

  • ای خدا چکار کنیم

    والله منم یه کارگرم که با بدبختی یه پس انداز جمع کردم که اینم بورس همه رو برد

  • ناشناس

    کثیف تر از حقوقی نیست، کلیپ مجمع عمومی سالیانه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان را ببینید، فروش سهام پترول، آریا ساسول و غیره. با کثیف ترین وحشی های روی کره خاکی روبرو هستیم که به هیچ عنوان سرمایه مردم برایشان نه ارزش و نه اهمیت دارد. خدا لعنتتون کنه که مردم رو به منجلاب کشیدید.