کد مطلب: ۵۶۰۳۱۱

شروع سبز بورس با معاملات مثبت فولادی‌ها / معاملات متعادل در شستا

شروع سبز بورس با معاملات مثبت فولادی‌ها / معاملات متعادل در شستا

در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با بیش از شش هزار واحد رشد مواجه شد. شاخص هم‌وزن هم نیم درصد مثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با شکستن روند نزولی روز گذشته خود بیش از ۰٫۵ درصد مثبت شد. در این مدت وضعیت شاخص کل هم‌وزن هم بهتر بود و این شاخص هم رشدی ۰٫۳۴ درصدی را به ثبت رساند.

14124

سه نماد فارس، فملی، شپنا بیشترین تاثیر مثبت را در ۳۰ دقیقه ابتدایی معاملات امروز به نام خود ثبت کردند و ارزش معاملات هم بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان بود.

رشد شش هزار واحدی شاخص کل در حالی به ثبت رسیده که سه گروه خودرو، فراورده نفتی و شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را تاکنون به خود اختصاص داده‌اند.

امروز اکثر نمادهای شاخص‌ساز در محدوده مثبت در حال معامله هستند با این حال شستا که دیروز افزایش سرمایه‌اش در کدال به ثبت رسید معاملاتی متعادل در نزدیکی صفر تابلو دارد.

به نظر می‌رسد امروز برای اولین بار در این هفته شاهد مثبت شدن شاخص کل باشیم.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خریدار در بازار هست وگرنا مردم همچنان فروش آبشاری دارن

    • ناشناس

      دوست عزیز بعضی از مردم اصلا نمیدونن فروش خودشون باعث این منفی خوردن بازار میشه به چند نفر گفتم فروش خودتون باعث منفی شدن میشه گفتند از کجا میگی از خودت ،گفتم نه روی تابلوی هر سهم زده گفت کجا بهش یاد دادم یعنی هنوز این چیزای ابتدایی بلد نیستند دیگه خودت تا آخرش برو وقتی بدون دانش کافی وارد یه کاری میشید نتیجش اینه

  • ناشناس

    کاش مردم چیزی در مورد تورم و ارزش سهام و ارتباط ارزش سهام و ارزش ریال میفهمیدن. اینقدر یکسری بیسواد گفتن بازار دستوریه و … که کلن مردم فکر کردن فروشهاشون فقط روی زندگی خودشون تاثیر میزاره و روی کل بارار تاثیر نداره. نمیفروشی بفروش ولی اگر این قیمتها میفروشی برو و دیگه بر نگرد. حداقل ۵۰ درصد زیر قیمت پارسال این موقع داری میفروشی در حالی که تورم ۴۴ درصدی از پارسال این موقع تا الان داشتیم.

    • ناشناس

      درسته عزیز و اشکال دیگه اینه که سهامدار عقلش تو چشمشه فکر میکنه چون دارایی سهمش مثل سکه و دلار قابل مشاهده نیست سهام ارزشی نداره و دارایی نیست بااینکه پول داده خریده ولی خوشحاله که با ضرر بفروشه

  • ناشناس

    خدایا مردم آگاه کن که این قیمتها قیمت فروش نیست.

  • محمد

    دولت جدید باید فکری برای سهامداران خرد کند دولت روحانی با تشویق مردم را به بورس دعوت کرد و خیلی ها با رانت سود زیادی بردند و از بازار خارج شدن و ببشتر مردم با ضررهای بالای۷۰درصد در بورس ماندند و بعید بدونم حالا حالا پولشون را بگیرن بعنوان مثال من و خانواده ام سهام کروی را بالای ۶۵۰۰ تومان خریدیم الا تقریبا ۲۲۰۰ تومان فک نکنم بزودی به پولمون برسیم .

  • ناشناس

    باسلام.این سهام جایزه فولاد کی به پرتفوی سهامداران اضافه می شود.
    خواهشها پیگیری شود

    • ناشناس

      امروز اضافه شد

  • ناشناس

    کمبود نقدینگی مشهوده چون با اینکه سهامدار مطمئن از صعود بازاره و بازار هم مثبته با این وجود کم خرید میکنه و هنوز حجم معاملات پایینه چون خریدار میترسه که با یه منفی صف تقلبی یا شاید واقعی درست شه و سرمایه اش برای مدتها قفل بشود و به اصل پولش هم دسترسی نباشه علت این صفها رو همه میدونیم که فقط محدودیت دامنه نوسان است همون مرداد پارسال هم خیلی سهام قفل شد و خیلیها نتوستند لااقل با کمترین ضرر بفروشند وقتی از صف فروش خارج شد که خیلی افت کرده بود و ضررها به قولی ۸۰ درصد شد نقدشوندگی بزرگترین مزیت بورس هرجایی است که اینجا بدلیل پدیده صف بخاطر وجود دامنه نوسان عدم نقدشوندگی سبب تضعیف بورس و سرمایه گذاری شده

    • ناشناس

      درسته محدودیت دامنه نوسان باید برداشته شود

  • خواهر ورشکسته اتون

    بنده با هفتاد و پنج میلیون وارد شدم و با چهل و هشت میلیون خارج شدم
    بورس ایران به فنا رفته
    اگر آرامش میخاید و از استرس و پودر شدن پاهاتون خسته شدید خارج بشید

    • ناشناس

      شما یه کاری کن دیگه پشت سرتو نگا نکن ویه قولی هم به خودت بده که دیگه به این بازار بر نمیگردی چون قبلا ها میگفتی اگه بتونم بفروشم دیگه بر نمیگردم الان وقتشه چون این پیامت فقط یه معنی داره که دوستانی که الان دارن پیام رو میخونند یعنی من هم به خودم ضرر زدم هم به بقیه مردم پس راحت نیا اینجا پیام بزار

    • ناشناس

      بورس صبر و دانش میخواد
      اگر نداری بهتر که خارج شدی
      سلامتی مهمتر هستش

  • ناشناس

    سلام دوستان کی سهام جایزه پالایش را میدهند