کد مطلب: ۴۶۷۴۹۲

ورود مجدد شاخص کل بورس به کانال ۲ میلیون واحدی

ورود مجدد شاخص کل بورس به کانال 2 میلیون واحدی

در جریان یک ساعت نخست معاملات بورس روز چهارشنبه 15 مرداد، شاخص کل با بیش از 25 هزار واحد رشد بار دیگر وارد کانال 2 میلیون واحدی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آغاز معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی 25 هزار واحدی بار دیگر وارد کانال 2 میلیون واحدی شد. رشد 1.25 درصدی شاخص کل در حالی رخ داد که شاخص کل هم‌وزن نیز در این مدت 0.7 درصد رشد داشت.

1 2 2
در یک ساعت نخست معاملات امروز، بیش از 655 هزار معامله در بورس صورت گرفته که در آن 2 میلیارد و 400 میلیون سهم با ارزشی بالغ بر 64 هزار میلیارد ریال داد و ستد شد. در این میان سه نماد فارس، فملی و تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند و نماد شتران نیز تاثیرگذارترین نماد منفی بورس بود.

1 6
معاملات امروز بازار سهام در حالی پیگیری می‌شود که گروه بانکی با افزایش تقاضا در تمامی نمادهای خود مواجه شده و تقریبا تمامی اعضای این گروه صف خرید تشکیل داده‌اند. در گروه خودرویی، سرمایه‌گذاری و ساخت محصولات فلزی نیز جو غالب مثبت بوده است ولی گروه فلزات اساسی فراورده‌های نفتی با فشار عرضه در برخی نمادها مواجه شده‌اند. ضمن اینکه اکثر نمادهای گروه انبوه‌سازی نیز در محدوده منفی معامله می‌شوند.

امروز همچنین از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح عرضه اولیه «امین» آغاز شده و ثبت سفارش در این نماد تا ساعت 11 و 30 دقیقه ادامه خواهد داشت. امروز همچنین مجمع عمومی سالیانه نمادهای فولاد، وتجارت و فخوز نیز برگزار خواهد شد.
بازار سهام در حالی امروز را با رشدی 1.25 درصدی آغاز کرده که روز گذشته شاخص کل اگر چه رشدی نزدیک به 2 هزار واحد را به ثبت رساند اما فشار عرضه در برخی از نمادها بسیار زیاد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تثبیت در محدوده قیمتی و بالاتر از ۲ میلیون خبر خوبیست
    اینبار شاخص بعد از پولبک که گفته شد با انرژی بیشتر آمده تا تارگت قیمتی بعدی فیبوناچی ۲ و ۴۰۰ ( البته شاید در بین راه با کمی افت خیز ) برسد .دیروز هم اگر به بهانه هسته نبود و شستا و بقیه را همزمان با ساعات معامله معمول باز کرده بودند شاخص ارزش مثبت بالاتری میگرفت و حتما امروز ۱۵ مرداد شاخص تا آخر ساعت ۲ و 100 میرسید با اینکه خیلی نمادها مجمع هستند. انشالله بعد از اعیاد و تعطیلات و باز شدن اکثر نمادها پرواز شاخص را خواهیم دید