خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۹۷۵۷

شاسی بلند جدید بازار ایران به کارخانه رسید +عکس و مشخصات

شاسی بلند جدید بازار ایران به کارخانه رسید +عکس و مشخصات

با توجه به تصاویر ارسالی و مشخصاتی که پیش از این منتشر شده است، می‌توان گفت FMC T5 در رده رقابتی با خودروهایی همچون دیگنیتی و فیدیلیتی بهمن موتور در بازار حضور خواهد داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از انتشار بیلبوردهای کراس اوور جدید فردا موتورز و انتشار رسمی اطلاعات فنی آن، بالاخره این خودرو در کارخانه خودروسازی فردا رویت شد.شاسی بلند جدید بازار ایران به کارخانه رسید (+عکس و مشخصات خودرو)

چند ماهی است که فردا موتورز که پیش از این خودروهای" FMC SX6″، "FMS SX5″ و" FMC 511″ را عرضه کرده، بیلبوردهایی از کراس اووری جدید با نام" FMC T5 "منتشر کرده است.

تصاویر ابتدایی باعث گمانه‎‌زنی‌هایی درخصوص محصول جدید این خودروساز شد و سرانجام اطلاعات فنی این محصول در یک کاتالوگ و به صورت رسمی از سوی فردا موتورز منتشر شد.

شاسی بلند جدید بازار ایران به کارخانه رسید (+عکس و مشخصات خودرو)

شاسی بلند جدید بازار ایران به کارخانه رسید (+عکس و مشخصات خودرو)

با اینکه هنوز این محصول به صورت رسمی از سوی فردا موتورز معرفی نشده است اما تصاویری که توسط یکی از مخاطبان ارسال شده است نشان از حضور این کراس اوور در محوطه یکی از سایت‌های خودروسازی فردا می‌دهد و حال می‌توان گفت که بالاخره این خودرو جدید به کارخانه فردا موتورز رسیده است.

با توجه به تصاویر ارسالی و مشخصاتی که پیش از این منتشر شده است، می توان گفت FMC T5 در رده رقابتی با خودروهایی همچون دیگنیتی و فیدیلیتی بهمن موتور در بازار حضور خواهد داشت و توان جلب رضایت مشتریان این رده بازار را خواهد داشت.

شاسی بلند جدید بازار ایران به کارخانه رسید (+عکس و مشخصات خودرو)

هرچند که مدیران این گروه خودروسازی هنوز مطلبی رسمی درخصوص رونمایی محصول جدید فردا موتورز عنوان نکرده‌اند، اما با توجه به مشاهدات ما، می‌توان گفت که به زودی شاهد اخبار تازه‌ای درخصوص FMC T5 و تولید و فروش آن از سوی گروه خودروسازی فردا خواهیم بود.

FMC T5 به موتور ۱٫۵ لیتری توربو شارژر مجهز است که ۱۵۶ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده T5 از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT کمپانی آیسین است که توان پیشرانه را به چرخ های این خودرو منتقل می کند.

۶کیسه هوا، سقف پانوراما، رادار خطی، سامانه اخطار تصادف از جلو، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی های جلو، ترمز پارک و اتوهلد، استارت دکمه ای، تهویه دوگانه، کروز کنترل، جلو آمپر دیجیتال و سامانه کنترل پایداری از جمله امکانات FMC T5 استشاسی بلند جدید بازار ایران به کارخانه رسید (+عکس و مشخصات خودرو)

منبع: عصرایران

آخرین اخبار حوزه خودرو را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    :))))))))

    • ای انی

      سلام این همه خودروازکشو چین وارد می‌کنند چرا آز کشورعراق خودرو کره ای یا ژاپنی وارد نمیکنندهی میگن برادرم نه

  • ناشناس

    کلا شدیم مستعمره چین

    • ناشناس

      اره همه چیمون شده چینی

    • ناشناس

      برا اینکه به چند کشور دیگه بگن ما خود کفاییم چه باجی به این روسیه و چین میدن

  • ناشناس

    چطور ماشین چینی وارد میشه ولی ماشینهای دیگه اجازه ورد ندارند

    • ناشناس

      به صورت مونتاژی میاد
      کشورهای دیگه حاضر نیستن مونتاژی به ایران قطعه بدن.

    • ناشناس

      چون رانت خوبی داره

    • پیمان

      چون پژو و رنو و سیتروئن و بی ام دبلیو و بنز و میتسوبیشی و تویوتا و نیسان و هیوندای و … از ترس آمریکا، حاضر به بستن قرارداد با شرکت های ایرانی نیستند!
      سال ۹۶، فرانسوی ها و ژاپنی ها و آلمانی ها، ایران خودرو رو قرق کرده بودن؛ اگر فامیلی آشنایی کارگر یا کارمند ایران‌خودرو داشته باشید قشنگ براتون شرح میده ولی متاسفانه به محض خروج آمریکا از برجام، همه شون فرار کردن!حق مون بود الان ماشین با کیفیت سوار شیم! هم کارگر ایرانی نون بخوره، هم مردم راحت باشن!
      خدا از ترامپشون نگذره.

  • ناشناس

    آخه چینی ها ایرانی حساب میشن و جنس چینی خارجی نیست چون آشغال به تموم معناست
    اما چون جنس کره ای و ژاپنی و اروپایی درست و حسابی هست و برادران کاسب تحریم نمیتونن سود رانت و انحصار رو بیخیال شن اجازه ورود نمون و اینا نمی هستن
    فقط چینی ها تمیزن

  • ناشناس

    اینها همش روی کاغذه درعمل اسباب بازی هستند الآن توی ایران هیچ خودرو چینی نداریم که لوازم یدکی داشته باشه اگر هم باشه باقیمتهای فضایی کشور درحال چپاول چینیهاست

  • داوری

    سلام کشوری سروت مند ولی فقیر هستیم…..چون مسعولین نالایع داریم

    • مهدی

      سلام کشوری ثروتمند ولی فقیر هستیم…..چون مسئولین نالایق داریم

    • ناشناس

      عزیزم شما کلاس چندی که توی یک خط اینهمه غلط املایی داری؟؟!

  • ناشناس

    واکسنمونم چینی مسغرست

  • ناشناس

    چرا اینقدر تبلیغ ماشینهای چینی را میکنید ایران شده آزمایشگاه ماشینهای چینی؟؟

  • ناشناس

    اگر فقط چند ماه همه با هم تصمیم بگیریم کلا بیخیال خرید خودرو می‌شدیم پای تصمینمون میموندیم . اصلا فکر خرید هم نمی‌کردیم چنان تاثیری داشت قیمت های بی منطق میشکست.