کد مطلب: ۶۲۱۳۳۱

تسلا شبکه شارژ خودروهای برقی را ارتقا می‌دهد/ سرعت این شارژرها چقدر است؟

تسلا شبکه شارژ خودروهای برقی را ارتقا می‌دهد/ سرعت این شارژرها چقدر است؟

شبکه شارژ تسلا یکی از محصولات بی نظیر این کمپانی است که باعث می‌شود استفاده از محصولات تسلا آسان‌تر باشد. با این حال شارژرهای تسلا با با شبکه‌های شارژ سایر کمپانی‌ها همگام نیست اما این اتفاق در آینده‌ای نزدیک به وقوع می‌پیوندد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شبکه شارژ تسلا یکی از محصولات بی نظیر این کمپانی است که باعث می‌شود استفاده از محصولات تسلا آسان‌تر باشد. با این حال شارژر تسلا با شبکه‌های شارژ سایر کمپانی‌ها همگام نیست اما این اتفاق در آینده‌ای نزدیک به وقوع می‌پیوندد.

یکی از سرمایه گذاران تسلا، سایر مریت، در توییتی اعلام کرد که این کمپانی برنامه دارد سرعت شبکه شارژ خود را افزایش دهد و شارژرهای v3 خود را از ۲۵۰ کیلووات به ۳۲۴ کیلووات برساند.

وی در توییت دیگری نیز اعلام کرد که شارژرهای v4 نیز پس از این آپدیت می‌شوند. این اخبار به طور رسمی از سمت تسلا اعلام نشده است اما توییت‌های قبلی این سرمایه گذار در این موارد صحت داشته‌اند.

این افزایش سرعت شارژرهای تسلا آن‌ها را به شارژرهای عمومی ۳۵۰ کیلوواتی نزدیکتر می‌کند. میزان تحمل ولتاژ خودروهای برقی یکی از پارامترهای مهم در آن‌هاست و باتری خودروهای تسلا تنها ۴۰۰ وات را می‌تواند تحمل کند.

در شبکه شارژ تسلا احتمالا ارتقاء شارژرها به این معنی است که خودروهایی با تحمل ولتاژ بالاتر در راه است. این تغییر خبر خوبی برای دارندگان خودروهای تسلا است. زیرا این کمپانی هنوز شارژ سریع را برای خودروهای خود در نظر نگرفته است.

به نقل از techradar یک بار شارژ ۱۵ دقیقه‌ای تسلا می‌تواند تا ۳۲۱ کیلومتر خودرو را شارژ نگه دارد. این میزان قابل قبول است اما در مقایسه با خودروهای بنزینی حرفی برای گفتن ندارد. بازدهی بیشتر و ولتاژ بالاتر می‌تواند خودروهای برقی تسلا را به خودروهای بنزینی نزدیکتر کند. میزان مسافتی که با هر بار شار کردن اتومبیل می‌توان طی کرد در اولویت اول قرار ندارد بلکه سرعت شار شدن آن مهم‌تر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ما هم پراید رو ارتقای دادیم شده تیبا ۰۰?