به گزارش تجارتنیوز، سید حیدرمحمدی، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: تمام افراد میتوانند با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به داروخانههای دولتی و ثبت مشخصات توسط داروخانه در سامانه تیتک واکسن آنفولانزای چهار ظرفیتی تهیه کنند
او در گفت وگو با ایفدانا بیان کرد: این واکسنها از مدتها پیش از کشورهای اروپایی وارد و با ارز ۴۲۰۰ تومانی و با قیمتی پایین عرضه میشود.
چرا میخرم5000تومان خخخخخخخخخ
چرا من میخرم5000تومان خخخخخخخهخ
واکسن اول مهر باید زده بشه اقای ریس همه را اب برده تو را خواب برده
چرا همیشه ما اینقدر دور فکر و تصمیم میگیریم همش حرف وبهانه
واقعاً خواب برده
خب یارو بره داروخانه دولتی کرونا میگیره که دیگه واکسن آنفولانزا به دردش نمیخوره. چرا مراجعه حضوری؟؟؟
پس دولت الکترونیک به چه درد میخوره!!!