خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۶۷۵۰

فروش بلیط خارج از ترمینال‌ها ممنوع شد

فروش بلیط خارج از ترمینال‌ها ممنوع شد

بر اساس اعلام مدیر کل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری تمام مسافران باید از ترمینال بلیط خود را تهیه کنند و فروش بلیط خارج از ترمینال ممنوع است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر کل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری از ممنوعیت فروش بلیط اتوبوس در خارج از ترمینال خبر داد.

به گفته مدیر کل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری مقررات تازه‌ای در ترمینال‌های کشور اجرا خواهد شد.

مدیر کل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری گفت : آزاد سواری ممنوع بوده اگرچه ممکن است مسافران در بین راه سوار شوند.

داریوش باقرجوان گفت: فروش بلیت اتوبوس باید داخل ترمینال و از طریق باجه‌های فروش انجام شود و هیچ شرکت اتوبوس رانی حق ندارد بلیت را داخل اتوبوس به فروش برساند.

وی با بیان اینکه ممکن است مسافری در بین راه سوار شود و هزینه پرداخت کند افزود: مسئولان به صورت ۲۴ ساعته در پایانه‌های مسافری حضور دارند و چنانچه با تخلفی مواجه شوند با آن برخورد می‌کنند.

فروش بلیط اتوبوس برای نوروز آغاز شد

روز گذشته فروش حضوری بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ آغاز شده و مسافران می‌توانند با مراجعه به پایانه‌های مسافربری و یا آژانس‌های مسافرتی اقدام به خرید بلیت اتوبوس برای شهر مورد نظر خود کنند.

فروش اینترنتی بلیت اتوبوس همچنان ادامه دارد و مسافران در صورت موجود بودن بلیت می‌توانند خریداری کنند. براساس این گزارش ۸ هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال، ۳۳ هزار سواری کرایه و ۲۸ هزار مینی بوس در ایام نوروز به مسافران در کل جاده‌های کشور خدمات رسانی خواهند کرد.

جزئیات فروش بلیت اتوبوس برای نوروز 1402

معاون دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری درباره احتمال افزایش نرخ بلیت اتوبوس ، سواری کرایه و مینی بوس در ایام نوروز تاکید کرد: تا به این لحظه قیمت بلیت‌ها افزایش پیدا نکرده و با همان قیمت‌ها قبل پیش فروش در حال انجام است.

پیش فروش اینترنتی بلیت نوروزی از یکم اسفند ماه آغاز شده و از امروز هم پیش فروش حضوری در کنار پیش فروش اینترنتی انجام می‌شود.

منبع: اعتماد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بنده خدا

    ساعت ۹هرشب تا ۱۲انواع اتوبوس های مسیر اردبیل ،تبریزورشت دور میدان آزادی پشت چراغ قرمز هستند جهت مسافرگیری به دو دلیل پرداخت نگردن مالیات و عوارض مسافرنامه ودریافت نقدی پول بلیت به نظر شما این اتوبوس ها که باعث ترافیک می شوند خارج از دید پلیس است